Weet iemand of ze bij de emma winkel in Leidschendam ook de toppers hebben liggen? Ik zou m graag uit proberen maar wat ik kan vinden is alleen de 100 dagen uitproberen thuis.
Bij beterbed hadden ze wel de complete matrassen maar niet de toppers.
Ja en ik wil ze ff uitproberen maar liever niet thuis. Wil niet dat de buren denken dat ik fan ben.
Ongevraagd maar ben je op de hoogte van hun leveringsproblemen, die er al meer dan 3 jaar zijn?
Aanvulling op @Cheesy : en ook hun kutte klantenservice! Bij Emma zou ik rechtstreeks echt nooit iets kopen
Nee! O dan ga ik me daar even in verdiepen want dat klinkt niet goed
Iemand tips waar je je in je eentje kan vermaken voor een uurtje in omgeving Madurastraat, Amsterdam? Ik heb een theathershow gemist omdat ik geen parkeerplek kon vinden🥲
Evenwijdig daaraan ligt de Javastraat, daar zijn allemaal tentjes en terrasjes!
Studio K zit daar in de buurt! Een filmhuis met bar/restaurant. Daar kun je prima even zitten denk ik.
Ik wil ook nog terugrijden. Dus iets alcoholvrij vooral maar ik ga naar Studio K dan
Heeft iemand ooit die mc donalds frietsaus in een wit shirt gekregen en eruit gekregen?
Ik wil online een trui van de mannenafdeling kopen, maar welke maat moet ik dan nemen? Een maat kleiner?
Ik zou even bij de afmetingen kijken bij de maattabel.
Slim, niet aan gedacht!
Ja zonder vlekverwijderaar etc
Dat is het recentste topic. Hij is gemaakt in 2018, maar er wordt nog steeds in gepost. 17 dagen geleden voor t laatst.
Dat kun je zo niet zeggen. Ik heb dezelfde maat of groter bij mannen omdat zij niet rekenen op vrouwelijke vormen en het op je heupen dus ineens heel strak zit bijvoorbeeld.
Ik heb de tip van @SayMyName opgevolgd. Qua borstomvang is de maat die ik heb genomen waarschijnlijk prima. Mijn trui heeft straks een beetje lange mouwen, maar dat is wel lekker in de winter.
Iemand tips voor 1 nacht verblijf met 3 volwassenen en 1 baby dit weekend in de buurt van Arcen? Alles met normale prijs is niet beschikbaar.
Heb je ook over de grens in Duitsland gekeken? Scheelt wel 100-150 euro zie ik.