Jaaaa het is super lekker, ook over schaafijs enz. Veel plezier haha!!!
De print kan ik wel op Shein vinden, maar denk niet dat wij die passen hahaha
Oja dat is hem wel denk ik. Jammer! Thnx
Ik probeer nu vanuit die print nog meer te vinden, maar ik kom tot nu toe niet verder
Edit: https://yuxiangapparel.en.made-in-china.com/product/GmVUKSeACMWN/China-2023-Autumn-Women-Fashionable-Style-Cartoon-Cats-Printing-Casual-Blouse.html
Amazon.nl
GEVONDEN!
Het enige wat ik nog niet snap zijn de ogen van de katten. Ik weet niet zeker waar de print van origine vandaan komt.
Miss nu je m hebt gevonden de foto van deze random vrouw weer verwijderen?
Oh sorry meteen gedaan, dacht eigenlijk dat ik haar hoofd ook had afgeknipt. Vind dat zelf ook altijd vervelend als ik door het forum scroll. Dankje!
@Vaiana bedankt voor het zoeken!
Weet niet echt de juiste plek om dit te vragen:
Heeft iemand ervaring met smoothly gut support? Twijfel om het te bestellen want de reviews lijken best goed.
De meeste gut support dingen zijn onzin
Ik ben op zoek naar een goed kussen. Ik ben een zijslaper, heb scoliose en de laatste tijd wordt ik steeds wakker met pijn halverwege mijn nek en tussen mijn schouderbladen. Nu ben ik benieuwd welk kussen goed is. Ben al rond gaan kijken online, maar lees graag ervaringen en tips.
Die kwam inderdaad voorbij in mijn resultaten. Was alleen bang dat het net zoals de producten van Emma weer gehyped was.
Misschien die bamboe van de tuinen? Ik vind ze heel fijn maar het memory foam is wel echt memory. Ze veren niet zo makkelijk weer terug
Tot nu toe lees ik dat memory foam de beste optie is, ook in de artikelen op internet. Ik ga me er eens verder in verdiepen. Wordt nu elke ochtend met pijn wakker en dat is niet de bedoeling.
Je kunt vaak ook via de fysio een kussen op maat laten maken, misschien is dat een idee?
Ik had vergelijkbare klachten als jij en heb de klubsporre van de Ikea sinds een week. En sindsdien geen klachten meer in nek en schouders. Blijf door het kussen ook meer op mân rug liggen en dat is ook beter voor nek en schouders (ik ben echt een fervent zijslaper normaliter haha).
Wie kan mij snel helpen aan die ene foto van Martijn KrabbĂ© met die slaapvouwen in zân gezicht?
Haha heb âm al
Ik heb zonzelfde kussen van Jysk! Scheelde veel in de prijs en precies hetzelfde concept.
Ik vind deze ook echt top! Ik heb hem gekocht toen ik echt een kussen nodig had en ook geen idee welke, deze was toen in de aanbieding dus ik dacht waarom niet. Maar als ik een nieuwe nodig heb koop ik hem weer! Die van lucovitaal is het.
Heb voor nu een cloudpillo besteld. Kijken of dat wat is en anders kijk ik voor die van de Ikea. Thanks voor de tips!
Ik heb dit een keer geprobeerd, maar kan niet zeggen dat ik echt verschil merkte. Dus was eenmalig.