Durf te vragen #7

Ik snap asos retour niet.
Er staat: aanmelden voor retour binnen 14 dagen na ontvangst + versturen ervan in verdere 14 dagen.
Maar als ik dan retour aanmaak, krijg ik te zien van verstuur je retour vóór einde van de dag.

Heb je nou wel of geen 28 dagen de tijd? (Met voorwaarde binnen 14 dagen aanmelden).

Stel gister was 14 dagen na ontvangst bestelling. Aangemeld voor retour. Retour qr code ontvangen. Er stond: verstuur vóór 21 september. Maar die qr code is al vandaag verdwenen uit de email? Zo raar.

Ja na aanmelding heb je nog 14 dagen voor verzending. Dus 28 in totaal.

4 likes

Ja maar de 14 dagen ná aanmaken zijn niet voorbij terwijl dat ergens in de voorwaarden wel staat. (Retour had ik gisteren aangemeld, weet niet of dat er duidelijk staat).
Qr code screenshot ik nu maar ik sta nu altijd met stress in de winkel hopend dat ie het nog doet…

1 like

Waarom doen ze dan zo moeilijk met die data en qr code die verdwijnt. Heel gaar. Dan zouden ze gewoon moeten zeggen "verstuur vóór “datum 28 dagen na ontvangst” "

2 likes

Dit staat op de website:

Als je een retour aanmaakt binnen 14 dagen nadat je het artikel hebt ontvangen of het klaar om opgehaald te worden was én het binnen een verdere 14 dagen retourneert, geven we je een volledige terugbetaling voor het artikel via de oorspronkelijke betaalmethode.

Dus de informatie die ze op hun website geven klopt gewoon niet.

Heeft iemand enig idee wat dit zijn voor beestjes? Het is een pot waar oa gerst en linzen in zit. Nederlandse rijst noemt de verkoper het. Maar nu dus met beestjes. En ik weet ff niet zijn dit een soort meel motten en moet ik nu allee schoonmaken? Ik had de papieren verpakking er vandaag pas afgehaald dus het heeft een tijd in de keuken gestaan en een of 2 dagen in de voorraadkast.

Het zijn er ook zoveel. :sob:

1 like

Google eens meeltorren. Zijn dat ze?

2 likes

Ah bah ja volgens mij wel. Oh gatver wat vies.

Edit: nu de voorraadkast met de stofzuiger schoongemaakt, paar dingrn apart verpakt en de rest weg gemikt. Ik wist niet dat er naast motten oin torren waren. Hopelijk is het zo gefikst.

Ik bestel altijd daglenzen via internet maar denk wel goed om weer even ogen te laten testen. Zie dat je dat gratis bij div opticiens kunt doen, maar kan dat ook als je daar geen lenzen wil bestellen? Lijkt me beetje stom als je alleen voor die service langs gaat

Bij de opticien waar ik kom kan je of gratis laten testen als je daar een bril oid koopt of je betaald voor de service. Het is daar wel een erg uitgebreide oogtest, dat maakt misschien nog verschil. Maar misschien is dwt mogelijk en dan kan je dat doen? Betaal je er gewoon voor en hoef je je niet bezwaard tr voelen.

4 likes

Heeft iemand tips voor een fijne planner voor op je werk? Zoek er eentje met de hele week over 2 blz (of in ieder geval ma t/m vrij) en bij voorkeur zonder tijdstippen en eentje die ook nog per dag iets van een to do vakje heeft. Heb er nu eentje van ways to study, maar die website lijkt uit de lucht. Heb ze bericht op insta of de website is gestopt, maar krijg daar geen reactie. Het is echt een hele fijne planner, maar hij is bijna vol

Zoiets?

Ja eigenlijk exact dat, maar dan voor iig de ma t/m vrij een apart to do lijstje per dag. Heb dat in mijn huidige planner en dat vind ik wel echt fijn werken, zeker omdat ik sommige to do dingetjes echt op een bepaalde dag moet doen ipv ergens die week

2 likes

Ik heb een agenda van A-Journal met elke dag to do’s en die hebben ook nog een iets uitgebreidere planner dacht ik.

4 likes

Zou je met een krijtstift kunnen tekenen op een blik (koekblik oid) en dat dan ook blijft zitten? Of zou je dat zo weer kunnen uitvegen?

Wat een teleurstelling dat hij geen hobbitthema heeft. :woozy_face:

6 likes

Nee, veeg je heel snel weer weg.

1 like

Jammer! Dan ga ik wat anders verzinnen. Thanks voor je reactie.

1 like

Ik betaal er idd voor, ik dacht zo een 25 euro en dan krijg je ook een setje lenzen erbij om te testen (en als deze toch niet de goede sterkte heeft krijg je weer een nieuwe etc). Bij Pearle. Daarna bestel ik ze gewoon online. Ik zou niet snel het gratis bij een opticien laten doen.

3 likes

Oh dankje, dat is wat ik zoek!

3 likes