ouderwetse sokophouders?
Hoe kan dit zo lijken op jarretelles, maar doordat deze een halve meter lager hangen van supersexy naar super seksloos gaan. Wat een kleine afstand al dan niet kan doen.
Het bestuursrecht is vrij strict als het gaat om termijnen. Je kan nog kijken of er beschermde diersoorten de dupe zijn van de kap, maar dat is niet vaak het geval.
Ben aan het housesitten in Scheveningen en het is de laatste dag, moet ik alle flessen Spa/Cola naar de supermarkt brengen voor statiegeld? Is dat op elke drankfles? Kan ik naar elke supermarkt gaan? De jumbo waar ik alles kocht heeft een kapotte machine en moet ergens anders heen.
Ik vind die erhman (??) die bij de jumbo te koop is lekker. Die met het witte toefje (slagroom) erop. Ik weet de precieze naam niet want ik herken het toefje en begin te vreten.
Staat erop als het een statiegeldfles is maar denk wel dat ze dat allemaal zijn. En ja kan bij elke winkel
Dank jullie wel (@TanteBetje, @Mexi en @Rozevarken)
Ja echt letterlijk alles is weg, zo zonde idd.
Misschien zaten ze nog in de kiertjes ergens of zo, heb die nu ook afgeplakt.
Elke dag schoonmaken en bidden dat ze nu wegblijven!
Ohh ik kom niet zo vaak bij de Jumbo maar ga erop letten als ik er nog eens kom!
Ah het is echt zo kut zoān plaag. Succes!
Ik heb afgelopen weekend weckpotten gekocht om dezelfde reden Toch āfijnā dat het een herkenbaar probleem is
Ohh maar dat is wel heel lelluk. Dat dat bestaat joh! Wel bedankt voor de tip haha
Is er iemand die de app Balance (meditatie app) gebruikt?
Je kunt deze app het eerste jaar gratis gebruiken. Maar als ik het gratis jaar wil starten vraagt Apple om betaalgegevens. Ik heb gewoon de juiste betaalgevens klaarstaan en kan ook op āgereedā klikken en het lijkt er dan even op dat het goed gaat, maar ik krijg daarna steeds weer hetzelfde verzoek om betaalgegevens.
Moet ik nu alvast de kosten voor een abonnement in mn account hebben staan ofzo, ook al is het nu eerst gratis?
Bij zulke schoenen draag ik een panty eronder. Zonder sokken kan ook maar dat vind ik niet fijn lopen.
Staat er bij de betaling ook per wanneer het is? Vaak willen ze dat je nu al akkoord heeft, maar dan betaal je pas over een jaar.
Het is me gelukt!
Als ik op āstart free yearā klikte stonden er een aantal opties voor een bijdrage die je kunt geven aan de medewerkers van de app.
Ik had steeds 0 ingevuld, want het is immers een gratis jaar en je kunt zelf bepalen of je een bijdrage wil doen of niet. Heb de optie voor 5 euro aangeklikt en toen lukte het ineens welā¦beetje vreemd ( al is 5 euro voor een jaar ook niet veel)
Ik vind dit dus heel leuk en zou dit best willen
ik vind bretels ook heel leuk en ook zoān koord door je mouwen met wanten eraan wat je bij kinderen wel eens ziet
Als je geen eisprong hebt en niet meer ongesteld wordt, bijvoorbeeld vanwege zwangerschap of extreem ondergewicht, heb je dan nog wel een cyclus met fluctuerende hormonen? Of zijn die dan stabiel en heb je geen cyclus meer?
Gaan jullie iets voor halloween doen en wat?
Geen feestje dit jaar, maar een Halloween filmavondje met 2 vriendinnen en mijn broertje
Het huis versieren. Onze wijk doet heel fanatiek mee aan halloween. Inc spooktocht door sommige huizen heen.