Oké jammer, geen A. Vandelay & H.E. Pennypacker dan
Ik weet niet hoe strikt ze hier zijn maar met post naar Duitsland heb ik wel eens gehad dat iets retour kwam omdat de naam niet precies overeenkwam. Hier in Nederland heb ik nog nooit zoiets gehad denk dat het meevalt. Misschien weet @LastYoungRenegade het
Misschien kan je je echte namen groot doen en dan eronder zetten ook bekend als: en dan die andere namen
Hormonen zijn anders geregeld gedurende de zwangerschap ivm een groeiende baby.
Ik vond dit. Dus je hormoonbalans is dan verstoord. Als je geen menstruaties meer hebt (en niet zwanger bent).
Hier wat meer informatie, als je interessant vindt. Gaat wel over probleem vanuit de hypothalamus, maar wordt vaak gezien bij slanke vrouwen.
Nou ja, wij hadden de eerste twee jaar nog het naambordje van de vorige eigenaar, en toen hadden we nooit problemen. Alleen dat kan dus ook gewoon geluk zijn geweest haha. Ik bestel niet zo vaak dus dacht toch even checken, zou lullig zijn als ik vervolgens op jacht moet voor m’n pakket.
ah ja ik vind het zeker interessant, dankjewel! hele duidelijke info in dat document.
Ik heb ergens gewoond, paar jaar met naambordje van vorige eigenaar: nooit problemen gehad, alle brieven en pakketjes (voor zover ik weet) kwamen aan.
En nu ergens vrij lang zonder naambordje, gaat ook goed
@Bunnyslippers Naar namen wordt bij gewone brievenbuspost in principe niet gekeken, alleen naar het adres (huisnummer plus postcode).
Zou niet weten waarom niet. Ik heb bijvoorbeeld geen naambordje dus valt er ook niks te checken. En stel je voor er woont iemand bij je in die niet op het naambordje staat.
Zijn de uggs pantoffels fijn/echt het geld waard?
Die hele platte met zo’n dun zooltje: nee. Lopen súperkut en geeft geen steun. De duurdere en stevigere zitten beter maar of die nu echt langer meegaan dan goedkopere alternatieven, dat weet ik niet.
Hier een persoon die zodra het kouder wordt altijd koude voeten heeft: ja! Ze zijn super warm, zacht, en blijven lang mooi en ik vind ze wel vrij stevig.
Ik heb al elf jaar de verkeerde naam op mm brievenbus en geen haan die er naar kraait
Met pakketjes heb ik wel vaak gehad dat ze niet (goed) aanbelden. En met eten bestellen wisten ze het vaak niet te vinden. Dus ik ben blij met eindelijk een kloppend naamplaatje
Ik vind ze heel fijn en lekker warm! Heb ze alweer aan
Deze zijn top, gaan bij mij al 3 jaar mee
In Uggs zit echt bont dus ik zou dit zelf nooit kopen.
Maar misschien wist je dit en dan is het je eigen keuze.
Of je houdt elk je eigen naam dan klopt het ook al niet
Wij hebben expres geen naambordje ivm gedoe met privacy dus ik ben maar blij dat we de post gewoon op de mat hebben liggen
Geen bont maar wol toch? (Ook absoluut niet diervriendelijk verkregen dat weet ik)
Volgens mij niet want het is wol…
Nee, je draagt gewoon hun huid om je voet?