Ohh ik kom niet zo vaak bij de Jumbo maar ga erop letten als ik er nog eens kom!
Ah het is echt zo kut zoān plaag. Succes!
Ik heb afgelopen weekend weckpotten gekocht om dezelfde reden Toch āfijnā dat het een herkenbaar probleem is
Ohh maar dat is wel heel lelluk. Dat dat bestaat joh! Wel bedankt voor de tip haha
Is er iemand die de app Balance (meditatie app) gebruikt?
Je kunt deze app het eerste jaar gratis gebruiken. Maar als ik het gratis jaar wil starten vraagt Apple om betaalgegevens. Ik heb gewoon de juiste betaalgevens klaarstaan en kan ook op āgereedā klikken en het lijkt er dan even op dat het goed gaat, maar ik krijg daarna steeds weer hetzelfde verzoek om betaalgegevens.
Moet ik nu alvast de kosten voor een abonnement in mn account hebben staan ofzo, ook al is het nu eerst gratis?
Bij zulke schoenen draag ik een panty eronder. Zonder sokken kan ook maar dat vind ik niet fijn lopen.
Staat er bij de betaling ook per wanneer het is? Vaak willen ze dat je nu al akkoord heeft, maar dan betaal je pas over een jaar.
Het is me gelukt!
Als ik op āstart free yearā klikte stonden er een aantal opties voor een bijdrage die je kunt geven aan de medewerkers van de app.
Ik had steeds 0 ingevuld, want het is immers een gratis jaar en je kunt zelf bepalen of je een bijdrage wil doen of niet. Heb de optie voor 5 euro aangeklikt en toen lukte het ineens welā¦beetje vreemd ( al is 5 euro voor een jaar ook niet veel)
Ik vind dit dus heel leuk en zou dit best willen
ik vind bretels ook heel leuk en ook zoān koord door je mouwen met wanten eraan wat je bij kinderen wel eens ziet
Als je geen eisprong hebt en niet meer ongesteld wordt, bijvoorbeeld vanwege zwangerschap of extreem ondergewicht, heb je dan nog wel een cyclus met fluctuerende hormonen? Of zijn die dan stabiel en heb je geen cyclus meer?
Gaan jullie iets voor halloween doen en wat?
Geen feestje dit jaar, maar een Halloween filmavondje met 2 vriendinnen en mijn broertje
Het huis versieren. Onze wijk doet heel fanatiek mee aan halloween. Inc spooktocht door sommige huizen heen.
Drag dinner show in horror stijl
Omg waar
Rotterdam maar uitverkocht
Ik lees elk jaar een Kippenvel boek als Halloween feestje met mezelf
Ik vind het zo stom dat dit soort informatie zo slecht te vinden is! Weten we het gewoon niet, of staat het nergens op een toegankelijke website? Heb me dit ook al eens afgevraagd, maar kan altijd alleen maar dingen vinden over hormonen tijdens de cyclus of die met zwanger worden te maken hebben
Ik moet binnenkort een nieuw naambordje doorgeven aan de VvE, maar in hoeverre kan je ook een andere naam erop zetten? Of is dat irritant qua post en pakketjes, dat ze echt naar de namen kijken?
Hmm ik denk dat er tot op zekere hoogte wel naar wordt gekeken. Iets andere situatie, maar op werk hebben niet alle brievenbussen een naambordje. Dus ik krijg in onze brievenbus post voor allemaal andere bedrijven die wel in het pand zitten, maar geen naambordje hebben.