Ik vond de chocoladepudding van alpro lekker, smaakt naar chocoladevla!
Melkunie vind ik dan weer niet zo, vind de structuur niet lekker
Ik vond de chocoladepudding van alpro lekker, smaakt naar chocoladevla!
Melkunie vind ik dan weer niet zo, vind de structuur niet lekker
Meelmottenvraagje (ja ).
Kwam er ruim een week geleden achter dat er larven en een paar meelmotten in m’n keukenkastje zaten .
Heb álles weggegooid en schoongemaakt met schoonmaakazijn.
Ik zie nu nog steeds elke dag meerdere motjes (6-10 per dag). Is dat normaal of ben ik fucked?
Ik vind die proteïne mousse van HiPro erg lekker haha. En verder alles van Melkunie vind ik iig altijd heel chill.
Ah ik heb die ook geprobeerd en vind hem niet te eten natuurlijk meteen 2 pakken in huis dus zal het tegen heug en meug opeten maar.
Fucked helaas. Je moet 2 weken lang alles elke dag schoonmaken en geen eten waar ze in kunnen in huis bewaren. Dus pasta kopen en meteen gebruiken. Enige wat bij mij hielp om ze te laten verdwijnen.
Ja je bent fucked. Echt in alle hoekjes en gaatje schoonmaken. Ze leggen graag hun eitjes op de meest onmogelijke plekken. En elke mot meteen doden.
Ik heb ze nooit echt onder controle gekregen. Ze zitten niet meer in mijn eten, maar soms fladderen er weer een paar eind. Wat een beetje helpt is deze val die ik strategisch plak:
Echt álles weggegooid? Ze zitten ook graag in noten, ontbijtgranen, rijst… alles eigenlijk. Ik kwam er pas vanaf toen ik werkelijk alles (buiten schoonmaakmiddelen) dat in de voorraadkast stond weggegooid had Echt voor ik weet niet hoeveel geld eten weggegooid, maar ze bleven maar terugkomen. Toen de kasten, voorraadpotten etc uitgesopt, en daarna waren ze weg
Ik heb van een vriendin leuke Shabbies enkellaarsjes gekregen. Alleen tijdens het lopen zakken m’n sokken af. Iemand tips dit te voorkomen? Komt het misschien doordat ze gevoerd zijn?
Ja het is ook heel persoonlijk. Ik vind die Melkunie juist het fijnst (chocola en karamel) maar weet precies op welke structuur @monkeyslut doelt. Heeft een bijsmaakje, maar vind die t meest op die goedkope pudding van vroeger lijken. Alpro vind ik ook prima, is wat flauwer maar blijft minder plakken in je mond. HipPro vond ik het meest smakeloos. Maar wie weet heb jij het andersom haha.
Ik heb ook laarsjes waarbij dit gebeurt en echt niks helpt ertegen. Heb echt alle soorten sokken geprobeerd maar de zool is bij mij vrij hard en veert niet goed mee waardoor de achterkant denk ik steeds mn sok naar beneden trekt. Heel jammer.
Ja fair! Ik heb niet zo snel last van structuren dus ik heb nu van Lindahls en Melkunie de vanillekwark gekocht, ben benieuwd
Hoe kan dit zo lijken op jarretelles, maar doordat deze een halve meter lager hangen van supersexy naar super seksloos gaan. Wat een kleine afstand al dan niet kan doen.
Het bestuursrecht is vrij strict als het gaat om termijnen. Je kan nog kijken of er beschermde diersoorten de dupe zijn van de kap, maar dat is niet vaak het geval.
Ben aan het housesitten in Scheveningen en het is de laatste dag, moet ik alle flessen Spa/Cola naar de supermarkt brengen voor statiegeld? Is dat op elke drankfles? Kan ik naar elke supermarkt gaan? De jumbo waar ik alles kocht heeft een kapotte machine en moet ergens anders heen.
Ik vind die erhman (??) die bij de jumbo te koop is lekker. Die met het witte toefje (slagroom) erop. Ik weet de precieze naam niet want ik herken het toefje en begin te vreten.
Staat erop als het een statiegeldfles is maar denk wel dat ze dat allemaal zijn. En ja kan bij elke winkel
Dank jullie wel (@TanteBetje, @Mexi en @Rozevarken)
Ja echt letterlijk alles is weg, zo zonde idd.
Misschien zaten ze nog in de kiertjes ergens of zo, heb die nu ook afgeplakt.
Elke dag schoonmaken en bidden dat ze nu wegblijven!