Ja ik weet niet, gevoelsmatig voor mij wel omdat ik echt geen 99 anderen kan opnoemen die overal ter wereld meer geluisterd worden. Zou die lijst ook wel willen zien! Waarschijnlijk denk ik dan “oja duhh”
Is dit een filter of zijn die dingen echt?
Ja ik vind het er ook uit zien als een filter
Nee het is echt
Is dit nou weer een soort fetish
Wtf
Waarom nou weer fetish? Die meid laat gewoon dr insecten zien op een “shocking” manier.
Weet iemand een goede schminck set voor beginners? De enige eis die ik heb is dat het wen beetje gepigmenteerd is. En zoals het een echte tatta betaamt: het liefst een beetje betaalbaar…
Schmink is gewoon duur en goedkoop is meestal echt duurkoop. Zou naar een palet van Superstar of Grimas kijken, dan heb je tenminste wat fatsoenlijks!
Edit:
Deze bijvoorbeeld:
Ik zou een grimas waterschminkpalet met 12 basiskleuren aanraden. Neem er een met wit en zwart erin.
Je kunt er echt alles mee (want je kunt de kleuren mengen), de kwaliteit is erg goed en het is niet geparfumeerd en glutenvrij. Het gaat ook jaren mee en je kunt los kleuren vervangen/bijkopen als ze op zijn.
Ik heb een veel oudere doos maar is in principe hetzelfde palet.
Ik heb deze basisset van Superstar.
Moest erg wennen aan de structuur, een beetje vettig, drogen duurt langer. Wel makkelijk van de huid af te halen.
Grimas vind ik toch wat makkelijker mee te werken, vooral met het creëren van kleurenoverloop.
Wow, ik ruik deze geur weer echt precies van vroeger.
Volgens mij is er geen brillen/lenzen topic dus dan maar hier mijn vraag.
Ik heb nu de Specsavers easyvision aquiane lenzen, per dag dat ik lenzen draag kost mij dit €0,50. Nu begreep ik dat er ook genoeg goedkopere opties zijn, maar hoe weet je nou of iets goed is? Alle opticiens raden natuurlijk gewoon hun merk aan… Mijn sterkte is -1,5, maar ik heb wel gevoelige ogen en ik wil natuurlijk ook niet mijn ogen verpesten. Ik zie weleens sites voorbij komen zoals alensa.nl of lensonline.nl maar hoe pak je dit aan en weet je dat je goede lenzen hebt?
Mijn ervaring is dat opticiens net zolang samen met de klant kijken naar een merk wat bij je past. Ik heb zeker 5 soorten geprobeerd totdat ik uitkwam bij een passende lens. Dus ik zou wel naar een opticien gaan, die kunnen ook vaak gratis testlenzen bestellen. Als je eenmaal je merk hebt kun je evt ook online bestellen
Ik heb toen mijn lenzen op laten meten bij specsavers en daar kwam toen dus indd die aquiane uit. Dit is alleen een ‘specsavers huismerk’ en ik weet niet direct hoe ik dat dan omzet in bijv. een ander merk omdat ik het alsnog vrij aan de prijs vind. Vandaar mijn vraag
Als je tevreden bent met de lenzen die je van de opticien hebt kun je dezelfde online bestellen onder de fabrieksnaam. Hier kun je bijvoorbeeld zien welke lenzen hetzelfde zijn: Dezelfde lenzen als bij de opticien | Vision Direct
Zorg wel voor regelmatige checks van je ogen als je je lenzen ergens anders haalt, daar is je opticien ook voor!
Ik heb toen ik mijn bed kocht snel een dekbed en beddengoed erbij gekocht bij Ikea. Maar het dekbed kraakt heel erg en m’n hoeslaken is veel te groot etc etc
Kortom ik ben niet tevreden. Wie heeft er een goede tip voor fijn beddengoed?
Merk maakt me niet zoveel uit, als het maar katoensatijn is volgens mij heb ik nu beddinghouse of zo