Bedankt ook @Krabsalade @LaPetiteRobeNoire . Ik heb gekozen voor Grimas! Het prijsverschil was niet heel groot en ik ga dan maar gewoon extra veel gebruik er van maken
Mijn lievelingsbeddengoed is deze van de H&M. Ze hebben hem ook in andere kleuren.
Hij is lekker zacht en kreukelt niet snel.
Het enige nadeel is dat hij bijna altijd uitverkocht is. Dus je moet het echt een beetje in de gaten houden.
Deze van de Ikea:
1).
2).
100% katoen en een fijne prijs
Diegene die hier is getipt van de h&m home is hier ook de uktieme favoriet! Echt zo lekker is die. Soms zijn het onhandige sloopmaten bij de set. Maar je kan de slopen ook los kopen in wel fijne formaten. Mocht dit helpen.
Ik zit nu op de luchthaven en er wordt een rits mensen naar voren geroepen naar de balie (dit dus voor het boarden). Omdat ik totaal niet nieuwsgierig ben vraag ik me af waarom je omgeroepen zou worden
Heeft iemand een goede tip voor een fijne printer. Ik moet zo nu en dan printen en vraag vaak mijn schoonzus maar ik vind dat ook vervelend worden. Het gaat om hoogstens 2/3 keer per maand iets printen. Budget 50/150 euro
Ik heb al een aantal jaar een HP envy printer. Bevalt me prima. En sinds ongeveer een jaar heb ik er voor €0,99 per maand HP instant inkt bij. Voorheen kocht ik losse cartridges maar omdat ik zo weinig printte deden deze het steeds niet als ik ze wel een keer nodig had. En dan kon ik dus weer leuk cartridge van ongeveer €20 halen. Nu betaal ik €12 per jaar en dan kan ik per maand 10 pagina’s printen.
Ik heb ook een Envy @anon26794567. Prima ding! Kan er ook mee printen vanaf mijn mobiel, dus dat is ook chill voor verzendlabels enzo.
Ik ben wel eens omgeroepen omdat ik bij de nooduitgang zat en ik moest toen bevestigen dat ik dat wist en ik er mee akkoord was.
Kunnen eventueel stand by reizen. Wordt mogelijk aangegeven of er plek is voor ze.
Ik werd laatst op een klein vliegveld ook voor het boarden omgeroepen (voor en na mij nog een aantal mensen) om mijn koffer te openen ter controle. Omdat het een klein vliegveld is deden ze steekproeven maar ik was helemaal verbaast om mijn naam te horen.
Ik heb een hp smart laserprinter, met alleen zwarte inkt. Voordeel van laser is dat de cartridge lang mee gaat en niet uit kan drogen. Heb er ook rond 100 eu voor betaald.
Weet iemand waar ze stevige inklapbare paraplu’s verkopen die niet al te snel stuk waaien?
Wel prijzig maar ik doe al jaren met een storm paraplu van de ANWB
Ik wil graag een tweehands elektrische fiets kopen, waar een kinderzitje op kan.
Maar ik heb geen idee waar ik op moet letten of wat een goede fiets is oid. Heeft iemand tips?
Ik denk dat je dan het beste een stormparaplu kunt kopen! Ik ben er toevallig ook naar aan het kijken. Denk dat ik er eentje haal bij de anwb.
Haha zie nu de post van @Clarity pas. Die dus!
Ah hier heb ik zeker iets aan, dankjewel
Ik heb al een jaar of 5 de senz mini automatic deluxe. Ze zijn wel duur, maar in de aanbieding nog weleens te vinden.