Maar ruik je dat verderop in het vliegtuig niet nog steeds? Hoe vervelend het ook is om er direct naast te zitten natuurlijk
Welke truien / kleding ontpluizer (pluizenverwijderaar? ik bedoel iig zoān scheerapparaatje voor kleding) raden jullie aan?? Truien / jassenweer komt er weer aan dus ik wil me dit weekend eens even goed kwaad maken hiermee
Philips
Heb deze en vind hem super: Lifeproducts Pluizenverwijderaar - Ontpiller - Ontpluizer - Pluizendief Met 3 Extra... | bol.com - redelijk groot oppervlak dus gaat semi snel en hij is oplaadbaar
Ik heb ook gewoon de simpele vam de philips.
Ik heb in de sale bij Zalando Dr. Martens gescoord, helaas zit mijn eigen maat net te krap en een maat groter zit met gewone dunne dokken net even te ruim.
Met dikke sokken aan en de veters goed strak pas ik ze wel, maar loopt dit dan niet nog enorm uit? Ik twijfel of ik ze zal houden of terugsturen
Ik heb ook wat jij hebt met de grotere maat en mijn ervaring is niet dat ze veel uitlopen of te groot worden! En je kunt er evt ook nog een zooltje in doen. Ik vind ze iig Chill in de grotere maat
Ik heb spijt dat ik ze niet in de grotere maat heb gekocht (zijn bij mij net te krap qua lengte, dus bij mān tenen)
Weet iemand nog of je in NL betrouwbaar Crest White Strips kunt kopen? Andere tips zijn ook welkom!
Ik ga morgen naar Duitsland naar Kaufland en de DM. Hebben jullie nog tips qua producten of andere winkels?
Even naar het DM topic
Oh daar ga ik gelijk even kijken, dankje!
Weet iemand toevallig of er ergens mengverf (bouwmarkt huismerk) voor muren in de aanbieding is?
Gelukkig bestaat hier Google voor. Je kunt dit toch gewoon in een paar seconden zelf opzoeken voor die paar grote bouwmarkten die er zijn.
Ik koop ze altijd via whitestripskopen.nl en ben heel tevreden!
Bedankt voor de reacties allen, ik had geen internet in het vliegtuig dus kon de reacties niet lezen Eerst dacht ik nog, laat ik wachten wellicht wen ik aan de geur, maar dat gebeurde niet en de vlucht was bijna 9 uur. Ben naar de stewardess gelopen en zij heeft me naast een andere man gezet, die ook een vieze lijflucht had, maar minder.
Die eerste man liep nog een paar keer langs me toen hij naar het toilet ging en het was mega awkward.
Is hier iemand die (kinder)fysiotherapeut is, of wat weet over het ToP programma voor prematuren?
Ik heb een film of serie in mijn hoofd waar een vrouw als klein meisje een horloge kreeg van haar vader. Die als volwassene niet meer heeft maar dan vindt iemand voor haar precies dat horloge in een winkel en geeft deze⦠Iemand enig idee? Zit dus al paar dagen in mijn hoofd maar niet veel meer detail dan dit
Iets meer info? Is het Amerikaans, Engels, Nederlands?
Is zoān luchtreiniger nou ook echt effectief tegen de lucht van kachels van buren? Word daar echt agressief van