Echt niet raar hoor, gewoon doen!
Zeker gaan doen!
In mijn softbalteam zitten vrouwen die op hun bijvoorbeeld 45e nog zijn begonnen.
Bij tennis is het zeker niet raar, daar beginnen heel veel mensen laat mee
Ipv tennis zou je misschien ook kunnen gaan padellen! Daar beginnen nog heel veel mensen op wat latere leeftijd mee en je kan dat met een beetje balgevoel redelijk snel leren
En los van dat het leuk is een nieuwe (team)sport te gaan doen, kan je misschien ook bij een atletiekvereniging, een looptraining of op zoek naar een lokaal (recreatief) hardloop clubje? Heb het idee dat dat steeds meer leeft (zelf geen ervaring mee).
Tennis vind ik zelf een hele makkelijke sport om mensen te leren kennen. Als je gaat lessen zit je direct in een groepje met 3 anderen van jouw niveau. Met die mensen kan je dan vaak buiten de les makkelijk afspreken om vaker te tennissen. En vrijwel alle tennisverenigingen hebben een ladder, whatsapp groepen en rackettrekken. Dat zijn allemaal manieren om met mensen af te spreken om te tennissen zonder dat je echt op mensen af hoeft te stappen zeg maar. En tennis is heel goed te doen als je hebt gehockeyd (is mijn eigen ervaring). Zeker als je gaat lessen kan je echt al snel een leuk partijtje spelen. Ik ben zelf niet zo’n held met nieuwe mensen leren kennen, maar op de tennisvereniging kon ik na een maand elke dag met iemand tennissen als ik zou willen haha. En genoeg mensen die beginnen met tennis als volwassene met nul ervaring overigens.
Ik ben op mijn 24e begonnen met volleybal, had het nog nooit eerder gedaan en het heeft me echt goede vrienden opgeleverd in een nieuwe stad. En ik was ook niet de enige nieuweling en niet de jongste.
Ik ken best wat mensen die op latere leeftijd zijn begonnen met tennis. Je leert inderdaad makkelijk mensen kennen, training heb je sowieso met een vast groepje mensen. Je kunt meedoen aan bijvoorbeeld het club toernooi, is meestal echt heel gezellig. En er worden veel dingen georganiseerd. Ik zou een beetje rondvragen als je dit wilt gaan doen naar ervaringen van mensen, al zijn de meeste verenigingen wel heel leuk.
Hardlopen bij een atletiekvereniging of ander clubje kan ook echt heel leuk zijn!
Met volleybal kom je meestal in een relwtief grote groep terecht. Vaak wel tussen 8-10 mensen, waarom je kunt doorbouwen. Ook regelmatig vereniging feestjes e.d.
Als iemand die nog niet heegt gespeeld zijn er altijd wel instroom teams.
Het zusje van mijn vriend is zwanger en dat weten we nu een paar weken. Toen we ze weer zagen daarna hebben we een schattig babypakje gegeven en een kaartje. Nu zijn we uitgenodigd om vanmiddag langs te komen en we vermoeden dat het een gender reveal party is ( maar oké prima als zij het leuk vinden). Nu is mijn vriend opeens last minute in de stress omdat hij denkt dat we een cadeau moeten meenemen. Ik had er geen seconde aan gedacht want over paar weken is de babyshower waar ik al iets voor had gekocht en we geven natuurlijk ook een cadeau als de baby is geboren. Ik ben niet gierig volgens mij haha want hou eigenlijk wel van cadeaus geven, maar ik heb oprecht het idee dat dit niet iets is waar je ook een cadeau geeft. Maar mijn vriend denkt van wel. Wie heeft gelijk haha? Wil ze ook niet teleurstellen en graag doen wat ‘hoort’ / wat de verwachting is bij een gender reveal party
Nou als zij niet zeggen dat het een party is dan hoef je ook geen cadeau te kopen toch, zou toch te gek zijn als je iedere keer dat je bij iemand wordt uitgenodigd voor een kopje koffie een cadeau mee moet nemen.
Ja dat is waar!
Mijn aangekochte supermarkt komkommers hebben de laatste tijd hele tijd dit. En krijg het niet gegoogled wat het is… iemand hier een idee?
Te koud/ bevroren geweest
Is bevroren. Ligt misschien tegen de achterkant van je koelkast aan?
jeetje wat een snelle antwoorden allemaal
@macchiato @Evert thanks. Gelijk naar de koelkast gelopen en er is kennelijk wat tegen de temperatuur knop van de koelkast gekomen idd. Hij stond op zijn koudst dus dat kan het goed geweest zijn. Thanks voor de snelle antwoorden. Ik had het op meerdere dingen gegoogled maar zag niks.
Ik heb albert heijn premium en ik dacht dat mijn bonuskaart eerst goudkleurig was als ik hem opende in de app (om te scannen) en nu is hij gewoon oranje? Hebben andere mensen dat ook die premium hebben?
In de app zelf staat wel nog dat ik premium heb.
Yes bij mij is hij ook oranje (met premium). Heb er eigenlijk nooit op gelet welke kleur het was