Heb je de app wel geupdatet? Eerst was het 15 seconden maar nu is dat 60.
Ja, helemaal geupdatet. Snap er niets van.
Weet iemand hoe ik deze irritante suggesties weg kan halen bij Gmail? (niet via Smart Reply wat een rondje googlen me voorstelde, want dat staat niet aan).
Krijg je geen kruisje als je dat woord ingedrukt houdt?
Ik ging weer het weer even proberen om te kijken, maar het is nu sowieso weg, thank god!
Weet iemand dit toevallig: ik heb een nieuwe telefoon, en alles via de iCloud overgezet, want met iPhone naast elkaar lukte niet. Alleen nu blijft whatsapp hangen op mijn nieuwe telefoon. Alsof er een update bezig is, blijft hangt op 55% ongeveer. Telefoon aan en uit heb ik al geprobeerd. Whatsapp verwijderen durf ik niet omdat ik bang ben dat ik gesprekken kwijt raak.
Had ik ook! Heb toen op m’n oude telefoon whatsapp weer geactiveerd en een backup gemaakt, die geairdropt naar mijn nieuwe telefoon en toen zo het opnieuw geïnstalleerd. Was niks kwijt!
Ik wil graag een volledig whatsappgesprek exporteren (Android). Voor zover ik kan vinden en heb geprobeerd lukt het niet. Ik zoek specifiek zo’n bestand waar alle tekst onder elkaar staat. Die kan ik wel maken, maar dan max. 10.000 berichten. Dat geeft mij 3 maanden en ik zou eigenlijk 2 jaar aan gesprek nodig hebben. Iemand een idee hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen?
Edit: het is gelukt. Heb het 3x op dezelfde manier gedaan en de 3e x was het ineens wel goed
Is het op iPhone mogelijk om een widget toe te voegen waarin je een maand-view kunt zien van je Google calender? Zoals hieronder
Mehh dit was idd ook het enige dat ik kon vinden, maar ik dacht iets met een andere app ofzo? Ik ben Android gewend en kon dus altijd in 1 oogopslag alle dagen van de maand zien.
Je kunt een screenshot maken en die instellen als widget
Oh dat kan inderdaad ook. Maar dan wordt het natuurlijk niet automatisch aangepast als er een nieuw item bijkomt. Maar als er verder geen alternatief is ga ik dit proberen
Hoe is het met iedereen die problemen had/heeft met de kpn??
Het is bij mij momenteel echt weer mega erg
Edit: ik moet nu een kruistest doen en mijn simkaart in een Android telefoon stoppen. Maargoed, ik kon contact opnemen met de klantenservice via de app omdat ik internet had aka geen storing. Dus ik vind het een doelloze meting om dit nu te moeten doen, want ik ga van ‘geen storing in een iPhone’ naar een ‘geen storing in een Android’. Maar ik doe het maar gewoon braafjes
Mijn vriend heeft een oudere iPhone (se) en nu heeft hij zn achtergrond van het vergrendelscherm veranderd maar valt de kleur van de klok en batterij helemaal weg. Ik kan echt nergens vinden hoe en waar je dat aan kunt passen. We willen dus gewoon die symbolen bovenin bijv zwart ipv wit hebben, weet iemand of dat kan?
Ik ga er vanuit dat hij dan met de nieuwere iOS werkt. Dan kan je het volgende doen:
Als je de achtergrond ingedrukt houdt krijg je de optie om aan te passen (staat onderin in beeld), vervolgens kies je dan voor toegangsscherm. Als je hier dan op de tijd klikt, krijg je de opties om kleur en lettertype aan te passen.
Ik wil m’n Apple Watch verkopen(heb m pas 3 maanden, waarvan nog geen 1 maand gedragen want vind t totaal niet chill), weet iemand waar je dat een beetje voordelig kan doen (en veilig)? Heb er 399 euro voor betaald dus vind het echt zonde om er maar 150 voor terug te krijgen bijvoorbeeld.
Miss via Tweakers? Dat is echt gericht op dat soort producten.
Welke watch is het?
Series 9, 41 mm
Ik heb mijn iPad eindelijk binnen en moet nog een case aanschaffen. Heeft iemand ervaring met de folio keyboard case? Het lijkt mij wel handig om te kunnen werken onderweg maar twijfel of het niet onhandig is als je de iPad een keer normaal wil gebruiken.