Durf te vragen #8

Yes. Dat doe ik altijd.

Gewoon de band iets inknippen.

3 likes

Sinterklaasfeest met VOF de Kunst (Spotify)

1 like

De enige panty’s die ook nooit te strak om je buik zitten!
Ik kreeg altijd buikpijn van die band, hoe groot ik ze ook kocht. Met Snag nooit meer last van.

Is die aangepast? Laatste keer dat ik die hoorde stond het nog bol van zwarte piet, en ik wil niet dat mijn kind dat hoort. Zou top zijn als ze nieuwe versies gemaakt hebben.

4 likes

Is aangepast inderdaad! O.a. met lieve piet.

4 likes

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ik wil naar het inloopspreekuur van het Juridisch Loket, maar als ik het goed heb mag je daar alleen heen als je niet een te hoog inkomen hebt? Of is dat pas vanaf vervolgafspraken?

https://www.juridischloket.nl/hoe-we-werken/

8 likes

die hebben alleen vanaf 30 denier en ik draag het liefst 15

1 like

Is het storend als je dit, net niet matchende, goud bij elkaar draagt? Of kan dat wel gewoon?

3 likes

Ik zou daar niet tegen kunnen en het zelf niet zo dragen.

5 likes

Ik zou hier geen moeite mee hebben, je houdt je tas toch niet de hele tijd naast je schoenen? Ton sur ton goud :smile:

52 likes

Ik zou dit zo gewoon dragen hoor. Zit best een afstand tussen tas en schoen.

8 likes

Ah fijn! Maar was eigenlijk benieuwd of de pan uit m’n link er ook zo een is of dat er toch een teflonlaagje in zit. Maar denk dat ik met die pan wel goed zit.

Dan laat ik het zo, twijfelde een beetje over of ik op zoek ging naar een andere clutch. M’n moeder zei het ook al maar wilde het toch even van andere horen. Maar eigenlijk maak ik me sowieso druk om niks want de jurk die ik erbij aan doe is zodanig lang dat de schoenen sowieso enkel zichtbaar zijn als ik loop :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

Ik zit echt zo vaak in de bus en dat die deuren dan niet dichtblijven/goed sluiten. Dan gaan ze automatisch weer open de hele tijd.

Weet iemand toevallig waardoor dat komt?

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Fitnesstopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Fitnesstopic

En is het iets esthetisch geworden of kleuterknutselwerkje?

1 like