Ik zag laatst een video waarbij ze het verschil lieten zien tussen die twee dingen en zij zeiden dat je beter een kam kan gebruiken omdat je dan alleen de overtollige draadjes weghaalt en de structuur/steek intact blijft. Bij zo’n apparaatje snijd je mogelijk meer af dan nodig is. Ik kan alleen de video niet weet terug vinden
Ja die video had ik toevallig gezien haha! Daardoor kwam in ook achter het bestaan van zo’n kammetje haha. Ik was benieuwd of we hier dezelfde mening deelden.
De liedjes van Monique Smit zijn van deze tijd.
Met haar rol in de kinderboekenweekrel van enkele edities terug, verdient ze een boycot. Met dr ‘moederhart’
Ik moest deze zin echt 4x lezen
Snap ik, ik pas m aan.
Welke rookmelder en co melder hebben jullie? Ik wil iig dat de batterijduur en levensduur even lang zijn.
De Google Nest Protect. Hij hangt hier oa op de overloop, en als het donker is gaat er zacht een lampje branden. Da’s handig als je ‘s nachts naar het toilet moet. Maar hier hangen de rookmelders vanaf zolder tot aan beneden in een soort logische lijn, zodat als het huis vol rook komt te staan je het licht van de melder kunt volgen als route naar de nooduitgang.
Hoeveel heb je er dan?
Wij hebben deze ook. Vind het ook fijn dat ze aan m’n telefoon verbonden zijn.
Ageeth de Haan (op Spotify te vinden) heeft ook een heel album met ZP-loze Sinterklaasliedjes, beetje jazzy gearrangeerd ook dus best aangenaam om naar te luisteren voor zover dat mogelijk is in dit genre.
Wat klinken deze liedjes leuk!
Ja dit is ook mijn favo afspeellijst! Ze heeft ook een hele leuke kerstlijst vind ik
Totaal vijf. Twee op zolder (bij wasmachine en boven de trap), een op de middenverdieping boven de trap, 1 in de woonkamer richting achterdeur, en 1 in de hal naar de voordeur.
Als je ze schakelt en als het koud is in huis, gaat de batterijduur minder lang mee. Ik moet alles zeker 1 keer per jaar vervangen en op de een of andere manier is dat altijd als we op vakantie zijn
Ik heb dit:
Bovenste zijn de magneten waarmee we alles vast hebben hangen. Onderste zijn rookmelders. Hebben een rookmelder op de eerste en tweede verdieping, een hittemelder in de keuken en een CO melder op zolder bij de CV ketel. Volgens mij hebben we ook een rookmelder op zolder maar die heb ik dan denk ik op een ander moment gekocht.
Nee, oudroze. Staat er ook onder. Lijkt wel wat te glazen, dus opzich snap ik dat je aan mogelijk goud dacht.
Hahaha sorry, de prijs is bizar veel waardoor het wel van goud moet zijn.
€800,- voor een knuffel
Oh hahah had nog niet eens naar de prijs gekeken dacht ‘durf te vragen’ is een serieuze vraag.
Ja logisch, ik had het eerst in wat je even kwijt wilt geplaatst