Durf te vragen #8

Wat haar denk ik kan helpen is als je (als je dat wilt) wat concreets doet of aanbiedt. Bijvoorbeeld om op een bepaald moment te bellen, of op dag X (op een concrete locatie) af te spreken. Of haar op te halen en ergens iets te eten/drinken/wandelen etc. Hoe concreter hoe beter, denk ik.

10 likes

Ja wat @Lort zegt, als je er echt voor haar wil zijn zou ik wat concreet voorstellen, om haar op korte termijn te zien of bellen, en dan kan je als je haar ziet verder ook nog aanbieden wat je te bieden hebt en vragen wat ze nodig heeft en fijn vindt. Het verschilt natuurlijk per persoon, sommige mensen zijn heel goed in zelf hulp/steun vragen en andere minder, maar als je er minder goed in bent is een vage “je bent welkom” misschien niet genoeg :sweat_smile:

8 likes

Ik vind je bent altijd welkom of je laat maar weten als ik iets kan doen in 99% van de gevallen ook echt klinken als iets wat je hoort te zeggen en absoluuuuuut niet alsof je dat meent.

11 likes

Dank allen ik heb genoeg tips zo. Mee eens hoor dat je bent welkom om te bellen vaag is maar het is even een eerste reactie en ik kan ook niet goed inschatten of zij nu juist behoefte heeft om te praten of juist liever niet en wil mezelf ook geen “grotere” rol geven op dit moment in deze situatie dan nodig. Uiteraard blijf ik met haar in contact en dan is een concreet iets afspreken idd een goeie.

2 likes

Denk dat ze het jou niet voor niets appt, dus ik zou voorstellen of ze het fijn vindt om morgen (of een andere dag) om x uur even te bellen.

7 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Voor de mensen met een opzetzwembad, wat hebben jullie onder het zwembad liggen? gewoon van dit soort zwembadtegels: https://www.action.com/nl-nl/p/3004967/zwembad-ondertegels/ en dat is het? of ook nog zo’n zwembadzeil of juist alleen een zeil?

2 likes

Alleen zulke tegels idd.

5 likes

Thuis gewoon niets, recht op het gras en geeft nooit problemen.

1 like

Twee kunstgrasmatten. Vond ik net wat netter uitzien in de tuin dan die puzzelstukjes en het verschuift niet. (Ons zwembad staat op een diagonaal stuk terras en die matten kon ik schuin afsnijden zodat het precies past) Het is ook lekker zacht en water loopt er makkelijk doorheen. Als het zwembad is afgebroken spuit ik de matten even af en gaan ze opgerold die vliering op.

2 likes

Bedankt voor jullie antwoorden! @JustinBieber @Ainu @WhereTheLightIs. Slim inderdaad die matten, ik ga er eens naar kijken

5 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #4

Welke suikervrije aanmaaklimo is wél lekker? :nauseated_face:

1 like

Teisseire Zero Tropical vind ik lekker

4 likes

Ik vind de carvan cevitam kersen lekker! En de slimpie groene ijsthee ook.

3 likes

Ik vind van AH zonder toegevoegd suiker ook goed te doen! Aardbei doe ik door kwark en de grenadine smaak met spa rood.

Merken waar je ver van weg moet blijven zijn slimpie en raak :joy:

3 likes

Ik leef op raak :heart::heart::heart::heart::heart:

5 likes

En de teisseire grenadine!

7 likes

Ik vind de sinaasappel van Slimpie dus echt heel erg lekker :skull:

3 likes