Lijkt te kloppen, die eerste twee woorden vind ik lastiger, maar ik kan wel twee woorden krijgen door inderdaad 1 plek opzij te gaan opn het toetsenboord. Ben dan wel benieuwd naar het thema van de room
Ja hoe jij het zegt kom je idd wel op 4 woorden!
Voor iedereen die er ook niet uitkwam, even in een spoiler mocht @DikkeKip het zelf op willen lossen:
Antwoord op de puzzel
wijchens nieuws
parkstad veendam
Oh slim, was even het bestaan van spoilers vergeten haha. Ik heb dezelfde woorden inderdaad.
Ohhhh dit vind ik echt top!!! Dank jullie wel
Voor de liefhebbers, het is een theater voorstelling wat district 12 heet. Volgens mij mag ik geen linkjes delen, maar je kan daar heel veel info (over) vinden en meerdere puzzels Zaterdag ga ik naar de voorstelling en zou ik laten weten hoe het was!
Ik ben er vorige maand geweest en vond het een leuke voorstelling!
Tof om te horen! Is het erg moeilijk?
Heb je de andere twee afbeeldingen ook al opgelost?
Ik ga ook binnenkort, ben heel benieuwd.
Het was goed te doen! Tip om in de lobby ook goed rond te kijken, daar hingen bij ons aanwijzingen maar die had ik totaal gemist.
Ik zweer echt bij Raak frambozen zonder suiker, drink daar echt veel van weg haha
Neee nog niet, gaan we vanavond mee bezig
Vindt jij ze te doen?
@Fairytale haha oh dat is zo herkenbaar, thanks voor de tip! Waarschijnlijk mis ik morgen ook allerlei dingen
Ik kreeg een hartje op deze post dus werd er aan herinnerd maar ben er inmiddels op gekomen:
https://youtube.com/shorts/LPRxw559gRo?si=CUDolcvtCDx2T88p
Het duurde even voordat ik ze had, maar uiteindelijk wel gelukt
Veel plezier morgen!
Dit dier heb ik gevonden tussen de motorkap. Heeft iemand enig idee wat het is? Ik dacht zelf aan een mol maar dan lijkt de plek me zo vreemd en de tanden zien er ook wel heel scherp uit.
Steenmarters kruipen onder je motorkap toch
Ik denk wel dat het een mol is. Gezien de pootjes, lengte van de staart, kleur van de vacht en het neusje. Mollen hebben ook best wel grote tanden.
De plek is wel gek maar misschien heeft een kat of een marter hem wel meegenomen.
Weet niet of het in dit topic moet: maar hoe kan het dat je in een paar weken een andere oogmeting hebt bij twee verschillende opticiens (-0,5 verschil in sterkte) of kan dat eigenlijk niet en betekent het dat er eentje niet goed is?
Zit er ook verschil in wanneer je de oogmeting hebt laten doen?
Qua tijdstip op de dag, computer gebruik gedurende de dag en dragen van een bril gedurende de dag?
Dit zijn schijnbaar allemaal factoren waardoor je meting anders kan zijn, is mij laatst duidelijk gemaakt bij de opticien
Ja, dat wel inderdaad (meer bril gedragen)! Maar dan vind ik het wel lastig om te bepalen wat dan de goede sterkte is van de twee.