Holy fuck
Zou het geen gevalletje komma fout gezet zijn?
Haha ik zag recent een andere knuffel van dit merk. Supergroot en zag er heel cute uit. Ook 800 euro. Nu snap ik wel waarom het op de hoogste verdieping in een hoek ligt.
Hij is wel echt gigantisch he
Ja 140 cm maar dat is toch nog steeds een bizarre prijs.
Zou het nooit uitgeven, maar het is een knuffel van 1.40 die bij de bijenkorf te koop is, dus het verbaast me niets.
Dit zit aan m’n kledingstuk, knip je dat er ook af of is het de bedoeling dat je alleen het kaartje er af haalt haha

Volgens mij maken ze dat er juist aan zodat je in die stof kan knippen en niet met zo’n (soms) scherp randje van het kaartje blijft zitten. Ik knip in ieder geval altijd in het stoffe gedeelte zeg maar.
Stukje stof kun je er af knippen!
kan me hier niks bij voorstellen, dat gaat toch gewoon kapot dan? mijn panty’s gaan al kapot als ik aan ze denk, laat staan dat ik er een schaar in zou kunnen zetten
Ongevraagde tip: Snag tights. Ik heb panty’s die ik al minstens 30 keer gedragen heb. Ik heb vaak langere nagels, doe helemaal niet zo voorzichtig met die dingen en ze gaan constant in de was, en toch geen ladders of gaatjes of whatever
Yes. Dat doe ik altijd.
Gewoon de band iets inknippen.
Sinterklaasfeest met VOF de Kunst (Spotify)
De enige panty’s die ook nooit te strak om je buik zitten!
Ik kreeg altijd buikpijn van die band, hoe groot ik ze ook kocht. Met Snag nooit meer last van.
Is die aangepast? Laatste keer dat ik die hoorde stond het nog bol van zwarte piet, en ik wil niet dat mijn kind dat hoort. Zou top zijn als ze nieuwe versies gemaakt hebben.
Is aangepast inderdaad! O.a. met lieve piet.
Ik wil naar het inloopspreekuur van het Juridisch Loket, maar als ik het goed heb mag je daar alleen heen als je niet een te hoog inkomen hebt? Of is dat pas vanaf vervolgafspraken?
die hebben alleen vanaf 30 denier en ik draag het liefst 15