Voor de mensen met Disney+, kunnen jullie de grootte van de ondertiteling aanpassen?
Voorheen kon ik dat (audio en ondertiteling en dan instellingen) maar die optie staat er nu niet meer bij?
Voor de mensen met Disney+, kunnen jullie de grootte van de ondertiteling aanpassen?
Voorheen kon ik dat (audio en ondertiteling en dan instellingen) maar die optie staat er nu niet meer bij?
Heb het even gecheckt, heb die optie inderdaad niet.
Ah lief dat je het hebt gecheckt, dankjewel!
Ik snap niet waarom ze die optie weg hebben gehaald. Mijn oude ogen kunnen het niet aan haha
Ik ben echt te oud voor mini ondertiteling, dus even contact gehad met de klantenservice. Mocht iemand toevallig hetzelfde probleem hebben: alleen als je via je computer met Google Chrome kun je de grootte van je ondertiteling aanpassen.
Ik ben op zoek naar een plek of webshop die mooie urnen verkoopt. Alle dingen in de brochure van het crematorium vind ik niet mooi. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld iemand die zelf van keramiek een urn maakt en heb ook al op etsy gekeken. Daar zie ik wel mooie dingen, maar ik vroeg me toch af of iemand hier tips heeft.
Misschien vind je dit wat? Wij hebben er hier een gekocht en vinden hem erg mooi. https://artemis-urnen.be/
Wat is het verschil tussen de Normal en andere drogisterijen? Er is net een Normal bij mij in de buurt geopend, maar het is toch gewoon een kruidvat/etos, of zijn er nog bijzondere dingen waarvoor ik daarheen zou gaan?
Volgens mij is de Normal vaak wat goedkoper. Daarnaast hebben ze ook wat andere merken die ze niet bij Kruidvat/etos hebben, W7 verkopen ze bijvoorbeeld. Verder hebben ze wat andere accessoires etc.
Leuk om doorheen te wandelen, maar heb er nog bijna nooit iets gekocht.
Het is de hysterische versie, en je loopt een looproute, dus je kan niet alleen even binnenkomen voor een deo en weer weg
Normal heeft de ‘leuke’ dingen van een drogist zoals make up etc. Maar weinig tot geen medicijnen, lenzen, babyverzorging, dat soort dingen.
Zij maakt ook urnen, heb er zelf een paar jaar terug een urn laten maken voor mijn hond maar er is van alles mogelijk
geen keramiek maar Nauwau, een Belgische houtbewerker maakt mooie houten urnen van afvalhout die je als een object kan integreren in je woning als een kunstwerk zonder direct als een klassieke urne te aanschouwen.
Ik wil misschien als grapje voor mijn vriend zo’n rubber zitbad geven voor kerst (voor buiten), omdat hij zichzelf soms Wim Hof voelt. Maar nu vraag ik me af: past er een slanke jongen van 1.90 in en zit hij dan tot schouders onder water? (Of kan dat, onderuit gezakt zittend?) Weet iemand dat?
Dit dus:
Geen idee, maar misschien is een vrieskist ook nog een idee, die zijn ook vaak gratis op te halen via mp
Tuurlijk maakt dat uit, je kan toch beter iets geven waar iemand iets aan heeft.
@Virago als je zo’n plastic teil bedoelt, ja dat past wel
Ik zie online veel dat het eten van kinderen gescheiden wordt op het bordje. Ziet er echt satisfying uit lol
Wat is de reden daar eigenlijk achter? Qua verschil in structuur enzo kan ik me voorstellen, maar helpt het kinderen ook beter of anders eten ofzo? Heeft het ergens nut voor? Ken het niet van mijn omgeving bij de mensen met kinderen, behalve tomaatjes en komkommer die worden wel vaak apart gehouden maar die eten een “gewoon” bord mee zegmaar.
Zo leren kinderen bewust smaken kennen. Dan weten ze hoe wortel smaakt en of ze dat lekker vinden. Als je bijvoorbeeld aardappel, wortel en broccoli prakt dan weten ze hoe een ‘prakje’ smaakt maar niet de individuele producten.
Ook structuur speelt daarbij een rol, als je altijd gemalen prakjes geeft leert een kind niet dat iets ook hard, koud, glibberig, geribbeld whatever kan zijn.
Uiteindelijk leren alle kinderen wel om niet enkel gemalen voedsel te eten (althans de meeste), maar het schijnt wel van invloed te zijn op smaakontwikkeling.
Daarnaast vond ik het zelf praktisch in het begin met koken, omdat ze dan nog niet zoveel zout enzo mochten. Dus deed ik vaak onze maaltijd in losse componenten.
@still Een vrieskist past wrs wel beter, maar is qua vervoer niet praktisch en berg je ook niet zo makkelijk op (voor het geval hij het echt een succes vindt en hem wel af en toe op wil bergen). En als hij het niets vindt is wegbrengen ook weer onhandig qua vervoer.
@Trivia Ja, want als het sowieso niet past kan hij het niet eens fatsoenlijk proberen.
@vitaminwater Ik heb mijn vorige post geupdate met een foto, bedoel jij dat met een teil?
Jep! Pas ik met 1.86 en mijn vriend met 1.96 in (hij gaat er nooit in maar heeft wel een keertje gepast)