Oh top! En dan dus ook met je schouders onder water?
Kinderen zijn bitches en worden regelmatig woest als iets wat ze niet lusten het eten raakt dat ze wel lusten, waarna ze alles op de grond gooien
Ja dan zijn je knieën waarschijnlijk wel boven water of je moet ‘m gewoon heel vol doen, maar je kan wel goed dompelen vind ik
Ik kwam toevallig vanochtend deze foto tegen van mijn vriend (194cm). Hij ging wel af en toe in bad, maar het was niet super comfortabel voor hem. En hij kwam dan vanaf zijn knieën en borst ong boven water.
@vitaminwater @Desalnietteplus @Tjiftjaf
Het zijn nogal wisselende antwoorden haha. Maar omdat het niet om comfort gaat maar om Wim Hof-en moet ie dan maar wat ongelukkiger gaan zitten zodat ie onder water zit. Thanks allemaal!
Weet iemand hier hoe het met de toiletten bij ouwehanda dierenpark zit? Op de plattegrond lijken het er best veel en door het park heen. Is het vergelijkbaar zoals bij de efteling qua afstand uit elkaar?
Ben er nog nooit geweesten ga volgende week met mn dochter die net wel/net niet zindelijk is dus fijn als we niet al te ver hoeven. Kan de afstanden niet inschatten omdat ik niet weet hoe groot t park zelf is.
Bij beekse bergen heb je alleen aan t begin en einde en dat is echt ver lopen dus ben graag goed voorbereid hoe ik dit ga aanpakken.
In het grootste gedeelte van het park zitten de wc’s op prima loopafstand. Ik vond het uitstekend te doen met net zindelijke peuter. Alleen als je de looproute echt helemaal langs de achterkant loopt, ben je een tijdje wat verder van de toiletten af.
In sommige series, bijvoorbeeld Selling Sunset, wordt muziek gebruikt die heel erg past bij de scene. Volledig normaal, maar ze leggen er nog extra de nadruk op door de tekst van het nummer ook in beeld te brengen (als ondertiteling of komt dat doordat ik met Engelse subtitels kijk?).
Nu vroeg ik me af, zijn dit allemaal bestaande nummers of worden er ook fragmenten specifiek voor de serie gemaakt?
Want het zijn zelden/nooit bekende nummers (dan zetten ze vaak nog expliciet de artiest erbij) en het is een bepaald stijltje.
Hier bestaan digitale bibliotheken voor waar ze best wel gericht kunnen zoeken naar muziek die past bij het fragment! Ook voor soundbites ed, ik weet ooit iets in een sitcom als grappig deuntje gehoord te hebben en jaren later exact hetzelfde fragment terug te horen in een nieuw gecomponeerd stuk in een videospel.
Geen serie maar ik weet dat bijv. PLUS een paar jaar geleden een nummer heeft laten schrijven voor de kerstreclame. Dat werd zo’n hype dat dat nummer uiteindelijk ook echt is ‘afgemaakt’ (was niet meer dan wat je in de reclame hoorde) om het uit te kunnen brengen.
Ja Jack Black van The Holiday heeft als baan om die muziek te schrijven.
Misschien Andrea Cheong?
Jack Black van the Holiday ook, denk dat hij het minst bekend is om die film maar meer om andere dingen
Ondanks ik diegene die ik ooit volgde niet heb gevonden, ben ik heel blij met al deze tips!
Ik denk dat ze bedoelt dat Jack Blacks personage in The Holiday bedoelt haha (die is in de film componist voor films/series)
Haha ja alle netflix reality series hebben dit, ook heel erg bij love is blind. Ik had eens op reddit gelezen dat het door muzikanten vaak speciaal wordt gemaakt voor de series, maar dat er ook veel AI wordt gebruikt omdat het budget zo laag is.
En @druppels ja ik heb een vriendin die componist/muzikant was voor jingles van reclames, en ook soundtracks van films etc maakt! Dus die kreeg dan een briefing en maakt muziek speciaal voor wat de klant wil
LOVE dit bij Love is Blind, het is altijd zoooo letterlijk. Dan krijgen er twee ruzie in de pods en staat er eentje boos op om weg te lopen en dan start you walked away from the couch, you couldn’t see me
Als je podcast leuk vindt, op de vijfde rij had er laatst een aantal afleveringen overgemaakt!
In de podcast het spoor terug hebben ze laatst de geschiedenis van de elektronische muziek besproken. Hele leuke aflevering
Is Avifauna leuk in de winter?
Volgens mij zitten de apen/aapsoorten binnen en is de speeltuin dicht, maar nooit echt in de winter heen gegaan. Lijkt me dat een aantal dieren wel meer de binnenverblijven opzoeken, alleen die heb ik nog nooit van de vogels gezien.
Ik vind het sowieso niet zo’n bijzonder dierenpark, maar misschien komt dat ook omdat ik vogels niet zo leuk vind (al komen er wel steeds meer andere dieren!) en ik er dicht bij woon.