Durf te vragen #8

Ze doet mij een beetje denken aan Janice Dickinson?

3 likes

Janice Dickinson?

6 likes

Michelle Visage?

3 likes

Jaaaaa!
Thanks nu kan ik weer slapen!

@Feather ook bedankt!

2 likes

Ik gebruik yellow brick maar die hebben de prijzen ook verhoogd

1 like

Heeft elke parkeerapp transactiekosten? Wist helemaal niet dat dat een ding was tot ik er laatst een downloadde

1 like

https://www.gelderlander.nl/auto/kosten-easypark-flink-omhoog-maar-deze-parkeerapp-rekent-geen-extra-tarief-voor-parkeren~a347d013f/

Het stond toevallig vanmorgen in de krant! Alleen Qpark dus niet blijkbaar.

3 likes

Haha ik sluit het artikel net! Vond het ook erg toevallig

Met de Onderweg app van de anwb kun je ook parkeren. De app werkt ook om pech te helpen bij de wegenwacht. Ik gebruik al een tijdje die app ipv Easy park, bevalt me goed.

1 like

Is gewoon yellowbrick dat je dan gebruikt, alleen als ANWB lid krijg je korting op de transactiekosten

3 likes

Stel jullie worden geopereerd waarna je 8 weken daarna niet mag lopen. Verwachten jullie dan van familie/ vrienden dat ze een kaartje sturen of langskomen? Of zouden jullie bijvoorbeeld alleen een berichtje sturen?

3 likes

Ik zou niets verwachten, maar altijd leuk als iemand een kaartje stuurt of langs komt. Nooit te veel verwachtingen hebben hiermee want het kan alleen maar tegenvallen haha

27 likes

Ik verwacht niks. Maar een kaart of een berichtje is altijd leuk om te krijgen. De ene doet het met een bericht en de andere met een kaartje. Beide zijn gemeend.

4 likes

Nou ik verwacht dat mijn familie wel langs komt. Van de meeste vrienden kan ik met zekerheid zeggen dat ze tenminste 1 keer langskomen en af en toe een berichtje sturen.
Zou andersom ook langs gaan. Maar wel pas op dag 4 met een app aankondiging als het vrienden zijn. Vind gevoelsmatig dat familie bij dit soort dingen eerst aan de beurt is om maar zo te omschrijven.

4 likes

Ja, maar wel afhankelijk van mijn band met ze. Vrienden/familie die ik anders ook maandelijks zie zou ik wel verwachten, de rest niet.

Ja, ik zou dat wel verwachten maar of het ook gebeurt is een tweede haha

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Als het om jezelf gaat, zou ik ook concreet aangeven wat je wel en niet kan en waar je behoefte aan hebt. Want ik kan me best voorstellen dat het voor jou fijn zou zijn als iemand komt met boodschappen of voor gezelschap, terwijl iemand anders misschien die hele impact op jou niet echt overziet of doorheeft. Als je een verwachting hebt, zou ik die uitspreken. Als vriend zijnde zou ik zelf wel op z’n minst een kaartje sturen maar sowieso ook (meerdere keren als daar behoefte aan is) langskomen.

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: IKEA topic

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #3