Durf te vragen #8

Ik wacht al wel meer dan 14 dagen op de verwerking van mijn retour. Heb al twee mails gehad dat ze i.v.m. drukte achterlopen met de verwerking van retouren.

3 likes

Als je via klarna betaalt zou ik dit even goed in de gaten houden. Een paar maanden geleden duurde het verwerken van mijn retour zo lang dat ik uiteindelijk van klarna toch moest betalen (ook al was de retour bij klarna ook gewoon aangemeld). Is uiteindelijk opgelost, maar kostte wel wat moeite.

2 likes

Ik heb hetzelfde nu! Drie weken geleden retour gemeld en verstuurd en het is nog steeds niet verwerkt. Klarna vroeg gisteren om Track en Trace van de retourzending, dat gelijk gedaan. Hoop dat ik niet alsnog hoef te betalen…

2 likes

Ik heb uiteindelijk met de klantenservice van h&m contact opgenomen, situatie uitgelegd en toen was de retour binnen een dag verwerkt

1 like

Ik wacht even af tot maandag en dan ga ik hetzelfde doen, thanks voor de tip!

1 like

Bij mij was het er heel snel, vorige week vrijdag laat in de avond besteld en pakketjes waren dinsdag/woensdag binnen

3 likes

Hier ook! Zo geen zin in om daar weer achteraan te moeten :expressionless:

2 likes

Ze doen de laatste tijd sowieso wat langer over bezorgen en geven vaak verkeerde maten mee en zo. Heb al meerdere kortingsbonnen ontvangen vanwege vertaagde levering of fouten van hun kant

1 like

Bedankt voor de tip! Ik heb inderdaad al zo’n herinnering van Klarna gehad en daarom vandaag contact opgenomen. Zij beweren echter dat de betaling gewoon gepauzeerd is. Ik betwijfel het, dus hou het goed in de gaten de komende dagen. Hopelijk wordt m’n retour snel verwerkt.

1 like

Jullie zijn mijn laatste hoop, zelfs met google lens vind ik het niet.

Welke merken zijn nummer 2 & 7? :skull:

4 likes

7 is Douwe Egberts

4 likes

2 La Morena

6 likes

Thanks, jullie zijn geweldig!

4 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #3

14 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #4

Wth is Freddy’s angels en waarom is zijn eigen dochter ook een ‘angel’?

1 like

Ik zag het vandaag op TikTok en kwam er ook niet uit

2 likes

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Parfumtopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Parfumtopic