3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic
Heeft iemand toevallig afgelopen week iets gekocht bij H&M?
Ik heb 10 mei een bestelling gedaan die nog altijd op “wordt ingepakt” staat, met potentiële verzenddatum 12 mei.
Er staat bij levering in 2-5 werkdagen, maar dat is niet gelukt dus.
Ik vraag me af of het een error is en ik beter opnieuw kan bestellen? Of dat afwachten net zo snel is en het gewoon druk is.
Heb vrij onverwacht een bruiloft eind komende week en de kleding zit in dat pakket .
Bij mij duurde het ook lang met versturen de afgelopen 2 weken
Even teruggekeken: 4 mei besteld, 7 mei verstuurd, 10 mei afgeleverd.
Ik heb afgelopen zondag besteld, woensdag verstuurd en donderdag geleverd.
Ik wacht al wel meer dan 14 dagen op de verwerking van mijn retour. Heb al twee mails gehad dat ze i.v.m. drukte achterlopen met de verwerking van retouren.
Als je via klarna betaalt zou ik dit even goed in de gaten houden. Een paar maanden geleden duurde het verwerken van mijn retour zo lang dat ik uiteindelijk van klarna toch moest betalen (ook al was de retour bij klarna ook gewoon aangemeld). Is uiteindelijk opgelost, maar kostte wel wat moeite.
Ik heb hetzelfde nu! Drie weken geleden retour gemeld en verstuurd en het is nog steeds niet verwerkt. Klarna vroeg gisteren om Track en Trace van de retourzending, dat gelijk gedaan. Hoop dat ik niet alsnog hoef te betalen…
Ik heb uiteindelijk met de klantenservice van h&m contact opgenomen, situatie uitgelegd en toen was de retour binnen een dag verwerkt
Ik wacht even af tot maandag en dan ga ik hetzelfde doen, thanks voor de tip!