3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Forum: meld problemen hier
Dankjewel! Maar nu heb ik alleen maar nog meer vragen
Weet iemand of je die cryptoboy reclames op YouTube op de een of andere manier kan blokkeren? Ik krijg die echt de hele tijd, focking kut
Ohh ja afschuwelijk, word er echt woest van. Met dat kuttraden en JIJ KAN DIT OOK!!!
De app free adblocker gebruiken om YouTube te kijken. Dan krijg je helemaal geen reclames.
Hoe kan ik controleren of ik een ECHTE Fjallraven Kanken tas heb gekocht?
Om te controleren of je een echte Fjällräven Kånken tas hebt gekocht, kun je een aantal dingen nagaan:
- Logo en labels:
- Het logo op een echte Kånken tas is geborduurd, niet gedrukt. Het heeft de letters “Fjällräven” in een specifiek lettertype, en het rendierlogo is duidelijk zichtbaar.
- Binnenin de tas zou een label moeten zitten met informatie over het product, zoals de productnaam, het land van herkomst en een wasvoorschrift.
- Materiaal:
- Kånken tassen zijn gemaakt van een stevig, waterafstotend materiaal genaamd Vinylon F, dat een iets stugge textuur heeft. Als de tas goedkoop aanvoelt of te soepel is, kan het een indicatie zijn van een nepperd.
- Zippers en ritsen:
- Echte Kånken tassen hebben doorgaans robuuste ritsen van een goed merk, zoals YKK. De ritsen moeten soepel bewegen zonder dat ze vastlopen, en de ritskoppen zouden goed afgewerkt moeten zijn.
- Afwerking:
- De naden en de afwerking van de tas moeten netjes en strak zijn. Als de tas slordig is gestikt, of als er losse draadjes of onregelmatige stiksels zijn, kan dit wijzen op een imitatie.
- Kleur en details:
- De kleuren van de tas moeten consistent zijn met de kleuren die Fjällräven aanbiedt. Kijk goed naar de tint en het patroon van de tas en vergelijk dit met officiële foto’s van de tas op de website van Fjällräven.
- Prijs:
- Als de prijs veel lager is dan wat je normaal zou verwachten voor een echte Kånken tas, is dat een waarschuwingssignaal. Fjällräven is een premium merk, en als het aanbod te goed lijkt om waar te zijn, kan het een imitatie zijn.
- Verkopers:
- Koop de tas alleen bij geautoriseerde dealers, zowel online als in fysieke winkels. Officiële Fjällräven-verkopers en grote, betrouwbare platforms zoals de officiële Fjällräven-site, bekende modewinkels of grote e-commerceplatforms hebben meestal authentieke producten.
Door deze punten te controleren, kun je de echtheid van je Kånken tas goed inschatten!
Je had ook gewoon chatgpt kunnen tippen.
Of dit gewoon ff zelf bedenken
Ik zag het vooral aan de slappe stof: die is echt stevig bij een echte. En dat logo met die vos was niet goed reflecterend. In de binnenkant zit een naametiket met een mini zweedse (?) vlag eraan genaaid als extra label. Die nepperd had dat vlaggetje niet
Nee, gewoon ublock origin!
Haha ja het was ook ironisch bedoeld. dit soort vragen stel je toch gewoon aan google/chat
Je bent niet bekend met het enorme energieverbruik van chaatgpt? Google is prima voor dit soort vragen. Begin me zo te ergeren aan mensen die te pas en te onpas chatgpt gebruiken voor de simpelste en meest nutteloze vragen
Als je Googled geeft Google je nu ook ongevraagd een AI suggestie dus dat maakt eigenlijk niet meer uit
Ik krijg hier honger van
Ah ja dit irriteerde me ook al! Moet nog even uitzoeken of je dat ook uit kan zetten
Kan niet
Als je -ai achter je zoekopdracht zet krijg je het niet. Maar fucking irritant.
Ik ben gisteren gebeld door een onbekend 06-nummer. Ik heb pas na werktijd kunnen terugbellen. Ik kreeg te horen welkom bij de voicemail centrale. Spreek een bericht in na… blabla. Is dit scam of iets serieus?
Want je wordt tegenwoordig vaker door onbekende 06 gebeld maar dan is het duidelijk scam
Waarschijnlijk scam via spoofing. De echte eigenaar van het nummer heeft de telefoon uitgezet door de grote hoeveelheid mensen die terugbellen na gemiste oproepen.
Mijn nummer is ook eens zo gebruikt en je wordt echt gek. Elke paar minuten gaat je telefoon, je wordt overladen met appjes, en een deel van die mensen scheldt je ook nog eens verrot omdat ze denken dat jij de scammer bent. Echt heel kut.
Ik zou onbekende 06’en gewoon niet meer terugbellen