Iemand een idee of je deze bloemensnoepjes (of iets wat er op lijkt) in de winkel kan kopen nu? Meestal zijn ze er rond Pasen wel maar heb ze nu nodig voor een traktatie.
Misschien je plaatselijke HEMA? Je kan de winkelvoorraad bekijken
Is er iemand die iets weet van Belgisch arbeidsrecht? Heb een vraag over vakantiedagen waar ik geen antwoord op kan vinden(en HR oid om het aan te vragen heb ik niet)
Kreeg een type aan de deur dat zei van Amn esty International te zijn (geen logo, wel vluchtig een kaartje met logo uit broekzak gehaald). Einde van het verhaal zegt ie dat je 27 moet zijn als je (via hem) wil doneren. Dit heb ik echt nooit gehoord? Heel vaag.
Ja dat had ik laatst ook, had me toen overigens aangemeld en ben netjes nagebeld om mijn inschrijving te verifiëren.
Geen idee waarom, maar was wel zo’n sneaky openingszin voor een verkooppraatje “Oh je bent zeker nog geen 27” ![]()
Welk restaurant is een aanrader in Haarlem?
Ik zag gister dat WK Darts is begonnen en dat kijk ik elk jaar met een Murphy’s Irish Red. Maar nu ben ik zwanger. Weet iemand een 0.0 die daar enigszins op lijkt?
En met oud en nieuw lijkt het me toch ook wel leuk om te proosten met bubbels maar ik houd absoluut niet van zoet.
Sorry ik weet dat Google bestaat maar ik heb zo vaak miskopen gedaan dat ik het liever aan een mens vraag.
Buns, echt super lekker smashburgers! Ik hou helemaal niet van hamburgers, maar zijn daar de eerste dag gaan eten (door man en kinderen) en later die week zijn we zelfs nog een keer geweest omdat het zo goed was daar.
Deze bubbels zijn top. We hadden ze op de bruiloft en maar 1 iemand had door dat het alcoholvrij was.
Is er iemand die in de buurt van Rotterdam centraal woont en voor mij de OV- loopfiets wil aanschaffen bij de NS-fan shop en verzenden naar Friesland? Uiteraard tegen volledige vergoeding.
Vandaag is de laatste dag dat ze open zijn. En ik zit met een ziek kind dus gaat mij niet meer lukken. Maar die loopfiets is te leuk!
Nooit geweten dat huurmoordenaars aan online marketing deden.
Pas du tout van Grape District is ook een lekkere alcoholvrije bubbel
Deze alcoholvrije bubbels zijn ook lekker! Er is ook een rosé variant, die heb ik nog niet geprobeerd
Mn partner heeft een heel lekker nieuw gerecht onder de knie maar het is ERG gekruid
morgen krijgen we bezoek, iemand de tip waarmee je dit soort geuren ECHT snel wegkrijgt?
tea tree olie branden, ruikt het wel ff naar tea tree maar met een raampje open neutraliseert dat
en als iets specifiek ruikt met baking soda schoonmaken
Ik kan je niet verder helpen maar wat een onwijs schattig fietsje joh
misschien marktplaats in de gaten houden komende tijd maar de prijzen zullen vast bizar worden.
Zelf nog een heel ander vraagje: ik gebruik meestal een vrij dun dekbed wat maakt dat veel dekbedhoezen te ruim zijn en t dekbed helemaal naar beneden schuift erin, heel irritant.
Iemand tips voor ‘strakke’ dekbedhoezen?
Ja is wel normaal hoor, jongeren onder de 27 en studenten zeggen veel vaker op na een paar maanden en dan is het niet rendabel voor het bedrijf
Op z’n Roy Donders pannetje met wasverzachter op het fornuis zetten
Pannetje azijn verwarmen
Pannetje koffie opwarmen.