Durf te vragen #8

Nee dit doen mensen echt best vaak, zeker een wekelijks ding op de SEH in een middengrote stad. Meer in de herfst en ik gok zo half-eind januari.

1 like

N00b hier, maar zijn die mensen met een overdosis dan te laat of gaan ze in het ziekenhuis nog eruit kunnen pompen.

Nee voor maagspoelen moet je vrij snel in het ziekenhuis zijn en meewerken met een best vervelende behandeling.

3 likes

Nee dan gebruiken ze dus acetylcysteïne, zo kwamen we ook op dit onderwerp :sweat_smile:

3 likes

Nee dan krijgen ze dus dat Acetylcysteine via een infuus, dat is de Fluimucil van de drogist, maar dan in hoge dosering, dat is het “antigif” voor Paracetamol.

2 likes

Heeft iemand wel eens zo’n escape room in a box gedaan?
IMG_2624

Ik lees dat je er een cadeautje in kunt verstoppen, maar moet ik dan eerst zelf die hele kubus oplossen om er iets in te doen? Ik wil ‘m cadeau geven en heb echt niet het geduld om zo’n ding op te gaan lossen. :joy:

1 like

Ik vind het sowieso wonderlijk hoe en waarom ze van Yvon Jaspers look-a-like naar dit is gegaan. Hou je maillot en eigen wenkbrauwen mijt

3 likes

Volgens mij moet je ‘m inderdaad zelf eerst oplossen en dan weer terugbouwen. Heb er zelf 1 gekregen en er waren geen shortcuts ofzo.

3 likes

Zou er geen briefje bij zitten voor de koper? Want dan moet je ook maar inzicht genoeg hebben om zelf zo’n ding te ontmantelen

2 likes

Haha ik zie nu voor me dat je bijna dood in het ziekenhuis ligt en de verpleegkundige aan komt zetten met een bruistabletje fluimucil van de Kruidvat :joy:

Wel cool dat het zo’n veelzijdig middel blijkt te zijn.

Ik heb online (Marktplaats) iets verkocht dat verzonden wordt met DHL, alleen krijg ik nu zo’n QR code die ik dan moet scannen.

Bij mij in de buurt heeft DHL (bijna) alleen maar van die pakketmuten staan. Klopt het nog steeds dat je met zo’n QR code echt langs een servicepoint moet? Of is dit aangepast en kun je het ook inleveren bij een pakketmuur?

Jup, moet bij een pakketpunt met een echt mens. Zo’n muur kan geen label printen.

Vreesde ik al, maar thanks!

Superirritant dat ik niet (zoals bij Vinted) zelf kan kiezen of ik wel/geen verzendlabel wil printen.

Ik heb tijdens de sale op 28-12 een bestelling gedaan bij H&M.

Dit zou in twee pakketten geleverd worden. Pakket 2 is zaterdag geleverd, is 1 trui voor zoon.
Pakket 1 is nog niet geleverd (7 artikelen), blijft op ‘wordt verwerkt’ staan in app.

Als ik dan op de link klik, staat er hetzelfde ordernummer als pakket 2 en dat het al bezorgd is door DHL.

Ik heb zondag HM gebeld en daar zeiden ze dat dat vaak zo is met twee pakketten en dat ik me geen zorgen moest maken, stond niet goed in hun app. Ok prima. Maar nu staat het nog steeds hetzelfde. Heeft dit met drukte te maken moet ik er nu maar vanuit komen dat het goed gaat?

Ik wil niet als een Karen weer die klantenservice bellen voor niks :woman_shrugging:t3:

er is sowieso suuuuperveel vertraging met pakketten door het weer, dus zou gewoon nog even afwachten

Ja dat snap ik en het heeft geen haast verder, maar het staat ook nog niet op verzonden. Dus het is nog niet naar DHL.
Ik ben gewoon bang dat ik. Zo €140 armer ben en dat ze zeggen dat het bij het andere pakket had moeten zitten. Maar ik zal rustig afwachten :woman_in_lotus_position:

1 like

Is bij mij altijd zo als ik een bestelling in 2 pakketten van HM krijg.

5 likes

We zijn net een week incl feestdagen en weekend verder, dus dat is nog niet lang.

Maar ik heb laatst wel gehad dat de tweede dus niet kwam (ja je moet eerst wel even geduldig afwachten) en dat dat niet goed was gegaan en dan vernietigen ze gewoon de rekening of krijg je je geld terug. Deden ze totaal niet moeilijk over.

2 likes

Ik wacht ook op een pakket (van iets anders) dat al een week in vijfhuizen ligt bij dpd. Hoop ook maar dat dat nog komt als de sneeuw weg is :joy:

1 like

He ik ook!! Prut dpd hoor, had het laatst ook zonder sneeuw.

1 like