Durf te vragen #8

Ik vraag mij wel eens af of al het feest gerelateerde voedsel in de uitverkoop erna echt wordt leeg verkocht. Geloof ik bijna niet. Gooien ze zo veel weg dan erna?

Neem aan dat veel wordt gedoneerd aan de voedselbank, maar vast niet alles.

Sorry geen tip voor jou @Enthusiasm excuus

1 like

Bij van die Die Grenze winkels? Of Medikamente ofz. Hoe heten die dingen

5 likes

Heb je bolletje zelf al een mailtje gestuurd?

5 likes

Ja vraag ik me ook af!

En nee @Merel omg wat een geniaal idee haha ik ga het proberen

3 likes

Denk dat houdbare dingen ook wel naar de voedselbank gaan of too good to go?

1 like

Bij de voedselbank waar ik werkte kregen we altijd laaadingen van die kerstbomen/paashazen gemaakt van boter, maar verder heb ik niet echt producten uit het feestassortiment gezien

2 likes

Yes en de Budget Food winkels hebben ook vaak dit soort restpartijen.

4 likes

Helaaas ze zijn door hun voorraad heen zeggen ze

1 like

Is er in het Speelklokmuseum veel harde muziek? Ik wil misschien met mijn dochter heen, ze vindt muziek heel leuk maar houdt niet van harde geluiden.

1 like

Iemand hier postte laatst mooie lingerie die ze van haar vriend had gekregen maar kan het niet meer vinden! Welke site was dat??

3 likes

Gevonden! @Opheliac

5 likes

Mijn elektrische tandenborstel is overleden. Is het nu beter om sonisch te gaan poetsen (heet dat zo?), of zal ik gewoon weer een normale elektrische kopen.

I love mijn Philips Sonicare 🫶 Het is veel smaller dan een Oral B waardoor ik overal goed bij kan, het is veel stiller en het trilt niet zo in m’n neus. Mijn tanden voelen ook veel schoner aan! Maarrrr volgens mijn tandarts maakt het niet zoveel uit welke tandenborstel je koopt, als ie maar een timer heeft en een poetsdruksensor.

1 like

Ja. Ik vind het een upgrade. Voelt schoner.

random vraag maar soms vraag ik me afwat de doelgroep is van bepaalde merken of artiesten of welke associaties bepaalde merken hebben en dan vraag ik me altijd af of mijn beeld juist is maar eigenlijk wel leuk om aan anderen te vragen ipv google
Is Meau vooral muziek voor kinderen? Is haar publiek vooral 10+ tot 16?
Hebben jullie bij Gucci Ted Baker Karl Lagerfield (en misschien Furla ook) ook het idee dat de doelgroep /kopersgrotendeels overlappend is?

1 like

Geen idee maar misschien sowieso fijn om zo’n dempende koptelefoon voor haar aan te schaffen?

1 like

Veel valt wel mee, de muziek wordt alleen aangezet door een gids tijdens de vaste rondleidingen. Er wordt dan aangekondigd of de muziek hard is (3 keer ofzo) en je krijgt dan de gelegenheid om even weg te lopen/wat verder weg te gaan staan.

2 likes

Voor mij is sonicare een ā€˜normale’, kon dat geluid die die oral b produceert niet aan, zó luid haha. Ik ben er heel blij mee maaaar ik vind wel dat ze niet lang meegaan, dus zorg dat je ā€˜m ff aanmeldt voor garantie, mocht ie binnen een jaar er opeens mee ophouden. Goed ermee omgaan (borsteltje er elke dag even afhalen, goed droog en schoon houden) helpt

1 like

Oh mijne gaat kei lang mee… van iedereen die ook een sonicare heeft ook! Heb je misschien pech gehad. Ik wissel de borsteltjes wel wanneer dat ding het aangeeft.

1 like

Meau voor kinderen? :joy: pittige teksten dan

7 likes