Philips sonicare staat er ook om bekend dat ze vaak kapot gaan (zeiden ze bij Coolblue toen ik er laatst weer langs ging voor een reparatie). Is bij mij nu ook al meerdere keren gebeurd. Maar krijg altijd ook gratis reparatie dus de service is wel goed.
Verder wel hele fijne tandenborstel en mn tanden voelen sindsdien veel schoner. Heb ook geen tandplak meer sinds ik deze gebruik.
Deze hebben wij ook en heel tevreden over
Ook fijn dat je nooit over die borsteltjes na hoeft te denken, die vallen gewoon op de mat.
Ik heb een Suri tandenborstel, heel tevreden over, nu 2 jaar ongeveer.
Ik ben voor de poëzieweek op zoek naar kindergedichten in andere talen denk aan het arabische/turks/pools/oekraïens/spaans etc. Hebben jullie misschien suggesties? Het liefst niet te lang en super ingewikkeld en het zou helemaal cool zijn als er een nederlandse vertaling van bestaat mocht
Gedichten van kinderen of voor kinderen? Mogen liedjes ook?
Ik heb dit Boek, met gedichten van Annie MG Schmidt en Han G. Hoekstra in het Nederlands, Engels, Hebreeuws en Arabisch. Ik kan wel wat foto’s maken voor je als dat is wat je zoekt?
@Kauai gedichten geschreven voor kinderen! Door kinderen mag ook wel als ze uit een dichtwedstrijd komen zeg maar zoiets als doe maar dicht maar
Liedjes mag ook maar liever echt gedichten
@Indigo oh ja graag
Ik heb nu wel en poster gevonden met het gedicht jij bent de liefste in 9 verschillende talen dus die hang ik sowieso op. Het is ook nog eens een van mijn lievelingsgedichten dus perfect. De Friese schrijf ik er zelf nog bij, die is afgelopen jaar verschenen.
Wij hebben het boek ´Daar zat een aapje op een stokje´ van Fleur van der Weel, waar acht liedjes over dieren in staan in acht talen. Je kan via deze link normaal gezien de liedjes beluisteren en de Nederlandse vertaling lezen. Het zijn geen gedichten, maar wie weet heb je er iets aan.
Iemand had dacht ik laatst gedeeld hoe je je aanbevolen op pinterest kon verbeteren. Ik dacht @Evenveel maar ik weet het niet meer zeker. En vooral ik kan het echt niet meer vinden
. Ben de suggesties over honden fokken wel zat. Ik heb echt niks met honden.
Ja bij instellingen → privacy en gegevens en dan deze aan laten staan.
Bij meer info staat dit erover mocht je het willen weten wat je dan aanklikt, de vertaling is een beetje raar in de app zelf
Dankjewel! Heb 'm aangezet. Kwam er ook achter dat ik geen suggesties had doorgegeven van wat me interesseert dus dat ook doorgegeven. Nu al een betere feed om door te scrollen.
Ik zoek een fragment waarin twee visueel beperkte jonge vrouwen worden geïnterviewd over de manier waarop zij sociale media gebruiken. Ze vertellen de reporter dat ze de beschrijvingen bij afbeeldingen laten voorlezen en dat die beschrijvingen dus belangrijk zijn voor de mate waarin zij mee kunnen doen. Ze laten dan via hun telefoon horen hoe dat voorlezen klinkt, maar de afspeelsnelheid staat echt op 10x waardoor het voor een ander totáál niet te volgen is. Daar is dan op leuke manier verbazing over.
Ik denk dat het een itempje uit een NPO-programma was, maar het zou ook best een Instagram-reel geweest kunnen zijn. Wel professioneel gemaakt, maar luchtige sfeer. Ze stonden buiten en duurde iets van 2-3 minuten. Zal van een jaar of 3 geleden zijn, gok ik.
Iemand die dit iets zegt?
Klinkt ook wel alsof het van NOS stories zou kunnen zijn, kan het ook zo even niet vinden. Weet wel wat je bedoeld!
Weet iemand een goed beginners kookboek voor Kimchi? Ik zoek een cadeau en heb geen verstand ervan. Moet dus ook de basics behandelen en wat recepten.
Ik heb geoogled omg haha
ik denk dat het vrouwen zijn die het account Anders Bekeken hebben op instagram en youtube en dat zij werden geïnterviewd in een aflevering van de Dikke data show. Kan dat kloppen? Ik weet niet of je dit fragment bedoelt, maar misschien kun je hiermee verder zoeken als het wel die meiden zijn!
https://www.tiktok.com/@omroepvpro/video/7304227676380843297
Hier een aantal Poolse kindergedichten, met Engelse vertaling. Niet helemaal wat je zoekt misschien. Misschien kun je vanuit de andere talen ook wel zo’n online tweetalige community vinden.
Jaaaa! DANK!!! Hier kan ik in elk geval verder mee zoeken! Ik weet niet of het diezelfde meiden zijn, zou heel goed kunnen. En maakt op zich nog niet eens zo heel veel uit, want het ging mij om die hoge afspeelsnelheid en die zit ook in dit fragment, dus op zich volstaat dit fragment ook al gewoon!
Heel erg bedankt!
Graag gedaan!!
hoi iemand nog tips voor lekkere etherische oliën voor in aroma diffusers? hou over algemeen van spa-achtige geuren! bijv met lavendel en sandelhout
- geluidsopname verwijderd, wil nog gebruiken voor the voice -
Dit is heel beschamend maar ik ben speciaal naar de wc gevlucht. Wat is dit?? Sorry voor de stem maar zo wanhopig ben ik