Ja ik heb er echt al veel versleten :’) maar was misschien ook wel beetje careless qua onderhoud, dat doe ik nu met m’n nieuwste beter
Ik heb ook al meerdere Sonicares versleten, gaat altijd wel iets kapot.
Het kan ook goed gaan: ik heb mijn Sonicare nu vier jaar en nooit iets mee aan de hand. Doe er niets bijzonders mee qua onderhoud.
Ja ik ook vijf jaar en heb één van de goedkoopste modellen. Doe niks bijzonders behalve schoonmaken.
Ik heb nu ook al zes weken niet opgeladen trouwens en hij doet het nog. Normaal laad ik hem wekelijks een dagje op maar nu was ik op vakantie.
Ik heb al jaren een boombrush en dat bevalt ook prima. Vier keer per jaar opladen ofzo en de borsteltjes krijg je vanzelf opgestuurd als het tijd is hem te vervangen
Philips sonicare staat er ook om bekend dat ze vaak kapot gaan (zeiden ze bij Coolblue toen ik er laatst weer langs ging voor een reparatie). Is bij mij nu ook al meerdere keren gebeurd. Maar krijg altijd ook gratis reparatie dus de service is wel goed.
Verder wel hele fijne tandenborstel en mn tanden voelen sindsdien veel schoner. Heb ook geen tandplak meer sinds ik deze gebruik.
Deze hebben wij ook en heel tevreden over
Ook fijn dat je nooit over die borsteltjes na hoeft te denken, die vallen gewoon op de mat.
Ik heb een Suri tandenborstel, heel tevreden over, nu 2 jaar ongeveer.
Ik ben voor de poëzieweek op zoek naar kindergedichten in andere talen denk aan het arabische/turks/pools/oekraïens/spaans etc. Hebben jullie misschien suggesties? Het liefst niet te lang en super ingewikkeld en het zou helemaal cool zijn als er een nederlandse vertaling van bestaat mocht