Of misschien iets van tape? Ik heb tepel piercings en doe altijd twee of drie lagen leukopor over mn tepels heen als ik niet wil dat ze zichtbaar zijn.
Ik draag graag de sportbh’s met rits vooraan van Hunkemöller.
Daarin zit uitneembare vulling, waardoor je geen stijve tepels ziet.
Ik zou als het kan wel voor iedereen meenemen. Mooi moment om dan alvast even een beetje kennis te maken. Kleine ijsbreker. Maar misschien handig om even collega’s te vragen wat gebruikelijk is? Ik werk bijv. ergens waar je een deel van de collega’s vrijwel nooit ziet/spreekt, maar waar het wel gebruikelijk is om te trakteren op een plek waar iedereen kan pakken.
Ik deed zelf altijd wattenschijfjes voor mn tepels, werkte perfect en je zag mn tepels bijna nooit meer er doorheen en het irriteert ook minder dan tape enzo vind ik.
Lijkt me echt oncomfortabel, waarom zou je dat doen?
Omdat ik het niet oncomfortabel vond
Maar ligt misschien aan het type bh, ik had iig geen problemen.
Lijkt me inderdaad extra zweterig en heel erg schuren! Dat is het hele idee van een sport-bh, dat het anders zit dan een gewone toch
En dan die zweetgeur die in je normale bh trekt
Ik wil iets van chocolade/bonbons naar iemand sturen. Ze is op leeftijd dus het hoeft niet heel fancy of inventief qua smaak. Maar gewoon lekker en goede kwaliteit + brievenbus pakketje. Weet iemand iets?
friandries
Madaq chocolatier, ook echt heel lekker
Iedereen heeft tepels toch? Die mogen er gewoon zijn, dus ik zou lekker een gewone sportBH aandoen, of iets wat lekker zit en me niet zo druk maken over zichtbare tepels.
Natuurlijk, maar het gaat mij erom dat ík mij er niet prettig bij voel. En aangezien ik mij al niet altijd even comfortabel voel in de sportschool, heb ik gewoon liever niet dat ze overal constant doorheen komen.
Ik heb er een van DryMove via H&M, die is gemaakt van wat dikker stof. Tevreden mee. Sport-bh van DryMove™ - High support - Zwart - DAMES | H&M NL
Ik heb een oral-b elektrische tandenborstel maar ik koop daar altijd goedkope merkloze opzetstukjes bij, ik dacht dat dat geen klap uitmaakte, maar nu zegt mijn moeder dat die borsteltjes dan alleen maar trillen en niet draaien. En ik heb het even goed bekeken en ik zie dan inderdaad dat mijn borsteltjes niet draaien. Kan iemand met echte oral b opzetstukjes misschien bevestigen dat die wel draaien? dan moet ik die toch maar kopen
Ja die draaien zeker!
Dat was heel snel, dankjewel!
Die van de ah draaien ook gewoon bij mijn oral b!
Love friandries en madaq maar als je niet te fancy en inventief wil dan zou ik voor wat anders gaan. Leonidas heeft brievenbus pakketjes en anders misschien de bonte koe?
Eens ik zou geen Friandries doen in dat geval maar wel Bonte Koe.