Durf te vragen #8

Die zit helaas niet in mijn woonplaats! Kreeg net wel een DM van een lieve forummer uit mijn stad met een goede tip… :crossed_fingers:t3: geen officiële Apple dealer maar wel zeer goede recensies.

2 likes

HG

3 likes

Ja dat is echt duur. :smiling_face_with_tear: In welke regio woon je? Mijn vriend zit in dat vakgebied, kan aan hem wel vragen of hij adresjes weet.

2 likes

Er was hier toch een topic over werken in onderzoek/phd? Ik heb er laatst gepost over mijn dankwoord maar kan het niet meer terugvinden. Kan het hele topic niet meer vinden ook… bestaat het topic nog en heeft iemand een link?

Ah denk dat dat perongeluk is gebeurd ja! We gaan er achteraan om het topic terug te zetten

2 likes

Ik had 2 juni eenmalig één maand hbo max afgesloten. De reden hiervoor was omdat Ideal niet lukte en via mijn tel abbo/google account lukte het ook niet. Vraag me niet waarom want ik had echt geen idee waarom het niet via Ideal enz lukte zoals bij andere streamingsdiensten. Ik heb toen 10 euro op mijn google account gezet zodat ik het één maand kon afsluiten. Dit ivm wat films die ik en mijn kinderen wilde zien die daar op staan.

Nu is dat abonnement op 2 juli verlopen maar ik kan nog steeds kijken. Ik heb geen idee hoe dat kan want als ik bij hbo max bij abonnementen kijk wordt er verwezen naar mijn google account en krijg ik dit te zien:

Nu ben ik bang dat het toch ergens of wordt afgeschreven maar dat ik dus ook niet kan opzeggen of dat ik achteraf een rekening krijg van een x aantal maanden. Maar dat vind ik gek want normaal kun je gewoon niet meer kijken.
Heb ik geluk en kijk ik gratis of heeft iemand dit wel eens meer gehad?

1 like

Hoe heet dat ene merk dat in de jaren 00 (ik denk rond 2005 ofzo) van een oud voetballer was? Ik kom er niet op en het boeit me niet echt maar ik kan het niet uitstaan dat ik het niet weet

Toen ik het postte schoot het ineens in m’n hoofd: Bikkemberg
Maar is niet van een oud voetballer maar “gewoon” een modeontwerper die zich richtte op voetbal ofzo

4 likes

Thanks! Ik heb nu een zaak gevonden die het voor 99 euro kunnen maken. Ook veel geld, maar een stuk minder dan wat een officiële ‘dealer’ vraagt.

Bedankt voor het meedenken allemaal!

2 likes

Oooo ja! Is dit merk weer een ding? Zag laatst een naar mijn inschatting fashionable iemand in een Bikkemberg shirt.

3 likes

Alleen voor het kleinere groepje, zou ik doen.

3 likes

Omg, ik had precies dit laatst ook! Ik kon ook maar blijven kijken terwijl bij mijn google abonnementen stond dat ik geen actieve abonnementen had. En er werd toen inderdaad wel weer een bedrag afgeschreven.
Ik ben toen maar voor de makkelijke weg gegaan en heb maar weer een abonnement afgesloten en gelijk opgezegd (dus wel weer een maand betaald) en dat werkte wel, nu is het wel echt gestopt en kan ik niet meer kijken.

1 like

Maar hoe hebben zij het dan uiteindelijk afgeschreven bij jou? Zij hebben geen gegevens van mij behalve mijn mailadres en dat ik via tegoed heb betaald via het google play account.

Op dat google play account staat 2 euro en ook geen gegevens van bank gekoppeld. Soms kies er wel eens voor om het bij abonnement te rekenen maar dat is nu ook niet (net gecheckt). Ik heb ook op mijn rekening gekeken maar daar is ook niets afgeschreven.

En hoe heb je toen je abo verlengd? Weer via hetzelfde zoals je eerst had of via een andere manier?

3 likes

Is het wellicht aan je mobiele provider gekoppeld? Dat heb ik met de App Store (Apple).

Oh sorry, ik betaalde wel via mijn telefoon-abo, dus wel net wat anders dan jij!
En ik heb mijn abo verlengd via de play store, dus via ‘Opnieuw abonneren’ zoals in jouw screenshot.

1 like

Hoe kan je makkelijk lijsten maken van adressen? Dus bijvoorbeeld vrienden. In maps kan ik wel lijsten maken maar geen namen erbij zetten. En om nou van iedere vriendin die ik wil bezoeken een lijst te maken…

En hoe kan ik Spotify laten werken in Google maps? Dus dat je rijdt en Spotify eronder zit en je op next kan drukken.

Ik sla die adressen op in favorieten in maps. Dan kan ik ze wel een naam geven.

Edit: sorry ik geef ze een label en dan kan ik ze zo terugvinden

1 like

Dat tweede kan met carplay

3 likes

Ik heb dus best wel snel harde tepels en in mijn sportkleding zie je dit super duidelijk. Iemand een tip voor een goede sportbh, die misschien wat dikker is, om dit te voorkomen?

Ik deed eigenlijk altijd een normale bh onder een sportbh aan, misschien een idee?

2 likes