Durf te vragen #8

Online bestellen een optie? Kronenbourg Blanc 25cl kopen | Drinkhut - Drinkhut

2 likes

Dit wist ik ook niet. Ik heb die van de action maar lijkt ook alleen maar te trillen.

1 like

Ja die heb ik op dit moment dus ook!

2 likes

Echt een super random vraag dit hahahaha. Maar ik moet vrijdag 1,5 uur in de hitte rijden zonder airco en ik was beetje aan t nadenken hoe ik het voor mijzelf iets behaaglijker kon maken en toen dacht ik opeens: cooling pad voor honden. Heeft iemand dat wel eens gebruikt om in de auto op te zitten? :joy::joy: Helpt dat?

1 like

Geen idee voor de koelmat maar je kan een miniventilator via je aansteker/adapter voor usb gebruiken.

3 likes

Dat is inderdaad ook een goede, heb er wel een in huis die niet voor in de auto is bedoeld maar die kan ik wel vast tapen

2 likes

Misschien wat koelelementen in je nek? :joy:

2 likes

Je kunt ook een flesje water invriezen en dan meenemen, dan heb je koel drinken onderweg in plaats van die lauwe meuk

2 likes

Haha wij hebben er wel eens op geslapen :joy: onder de matrashoes gelegd. Het werkt wel, maar wel maar relatief kort.

3 likes

Ik leefde op deze dingen tijdens mijn zwangerschap. Ik raad het kei hard aan. Maar in de auto weet ik zo net niet. Ik denk/gok niet zo veilig als je evt een aanrijding krijgt met evt glijden van de stoel?

1 like

Wat zijn jullie aanraders voor de beste (elektrische) melkopschuimer?

Die van Senseo werkt voor mij prima! Ook makkelijk schoonmaken.

2 likes

Ben heel blij met mijne van HEMA! Heb hem al 7 jaar. Wel een ouder model maar de nieuwe is vast ook nice.

1 like

Ik heb die van Sage. Echt een heel chill ding. Hij is wel wat groot en aan de dure kant. Maar zou sowieso zo een soort model aanraden, waarvan je de ‘kan’ los kan halen. Maak hem meestal met de hand schoon, maar kan ook in de vaatwasser.

Van deze vind ik het mega chill dat je de temperatuur kan instellen. Dus kan ‘iced’, maar matcha kan op de juiste temperatuur gemaakt worden, chocomel voor mijn nichtjes kan warm maar niet te warm en mijn lattes to go kan ik extra warm maken zodat het niet zo snel afkoelt.

Je raam linksvoor en rechtsachter open zetten (of andersom, maar iig wel schuin) dan waait het wel lekker door! Mijn airco is kapot en rijd nu zo dagelijks 2 uur en het is prima te doen.

3 likes

Het zou een cadeautje voor m’n moeder zijn, die hem waarschijnlijk maar enkele keren zal gebruiken haar kennende en al zeker niet in de weer zal zijn met verschillende temperaturen haha :smiley: Maar ik ga inderdaad ook kijken naar eentje waarvan ik de kan los kan maken, dankje voor de tip!

1 like

ja inventum is echt top
doe er al jaren mee en niet zo duur

1 like

Ik heb er eentje van Brabantia en ik zweer echt bij dit ding haha. Heeft 4 verschillende standen en je krijgt heerlijk lobbig schuim, echt perfect!

2 likes

Ik heb die van Inventum die hier een paar keer genoemd wordt maar ben er eigenlijk niet zo tevreden mee. Stroomt bij mij namelijk echt heel snel over, ook als ik hem tot onder de maximale lijn vul. Ik zelf was liever voor een iets grotere gegaan.

Ik had volgens mij eerder deze, na veel jaar gebruik gesneuveld maar was er wel tevreden over: Melitta Cremio II - Melkopschuimer - Zwart | bol

2 likes

Huh, dit verklaart echt zo veel. Ik dacht altijd dat die 2 lijnen waren voor een grote/kleine cappuccino of latte ofzo.

6 likes