Durf te vragen #8

Andere optie is dat we de partner op de hoogte brengen. Diegene kan dan een seintje geven van waar er supporters staan.

Bedankt voor de input allemaal! Ik ben hier mee geholpen hahaha

Kun je geen spandoek maken die echt niet te missen is voor die persoon. Evt er foto’s opplakken van diegene zodat andere wandelaars hem/haar herkennen en aan kunnen tikken.

6 likes

Die van Senseo!

Kwam ook als beste uit de test bij de consumentenbond

1 like

Ik snap hier dus niks van. Ik vind dat zo’n onding. Je kan alleen maar schuimen, niet gewoon opwarmen. Je kan niet kiezen of je veel of weinig schuim wil. En het magneetje pakt heel vaak niet waardoor hij het niet doet. En moeilijk schoon te maken omdat dat veertje niet van het stokje kan. Wat mij betreft echt geen aanrader. Oh en ook nog 2x zo duur als apparaten die bovenstaand wel gewoon allemaal kunnen en goed doen. EN je moet tussendoor lang wachten want als hij al warm is van de vorige melk gaat ie niet aan. Naahhh

Edit
Voor de volledigheid: zeer tevreden over deze

2 likes

Update: het is gelukt! Hadden uiteindelijk niemand ingelicht maar de app was heel accuraat en we stonden op een plek waar we alle wandelaars recht aankeken dus elkaar meteen gespot. De grootste uitdaging was bij de route in de buurt komen met de auto haha.

38 likes

Dat kan best makkelijk in snapchat maar ik weet niet hoe diep je wil zakken

7 likes

Dat begrijp ik

1 like

Ik liep een keer lichtelijk stoned over straat met m’n vriend en toen riep hij heel hard ā€œkijk een baby kittenā€ en dat was een marter :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Misschien in Canva? Je kan met een gratis account best veel dingen.

1 like

En gewoon old skool printen en dan vastlijmen? Krijg je misschien nog leuke verhoudingen :joy:

3 likes

Insta stories en dan een printscreen

1 like

Op je iphone een sticker van maken, in foto’s op je iphone de foto waar je m in wil plakken bewerken, naar markup (dus waar je ook kan tekenen op de foto) en dan op het plusje en sticker toevoegen.

5 likes

Pixlr in je webbrowser?

1 like

Waarom zegt niemand Paint. :broken_heart:

35 likes

Wellicht in PowerPoint?

1 like

De fotoapp Bazaart! Misschien moet je even een gratis proefperiode aanvragen, maar daarin kan het sowieso

Ja de nieuwe paint is echt fantastisch!

@grace Je kunt in Canva de achtergrond vastzetten met het slotje, dan vervangt ā€˜ie hem niet steeds.

Je kan je telefoon voor de zekerheid op vliegtuigmodus zetten

We willen als kado een schilderij naar keuze geven aan een stel vanwege trouwen. Budget is 150/200 euro. Weet iemand of er een of ander bedrijf die dit doet? Of kadobonnen hiervoor geeft? Of is dit budget sowieso te laag daarvoor :joy: ik bedoel dus niet een of andere poster van kunstaandemuur oid maar een echt schilderij (bijvoorbeeld van olieverf). Mag aankomende talent zijn bijvoorbeeld

2 likes

Een bon van de kunstuitleen misschien? Daar kan je zowel kunst huren als kopen!

7 likes