Yep volgens mij doe ik hem altijd maar tot die eerste lijn en heb ik alsnog dit probleem, met name met van die barista sojamelk. Maar ik ga er voor de zekerheid nog even een keer extra op letten maar dan geldt des te meer dat ik hem erg klein vind.
Maar rijd je zo ook op de snelweg? Ik ga namelijk naar Duitsland dus echt op de Autobahn haha
DEEL HET ALS JE ER ACHTER BENT!!! Ik dronk dit altijd tijdens het uitgaan en vind dit mega chill bier.
Volgens mij verkoopt Lidl dit tijdens de Franse weken
op een kiertje vind ik dat wel te doen ja! door de snelheid heb je nog genoeg windverzet. Je hebt natuurlijk wel wat meer weerstand en verbruik erdoor.
Oke super random vraag, maar als je iemand als verrassing aanmoedigt bij de vierdaagse, hoe groot is het risico dat je elkaar mist? Kan diegene wel in de app volgen maar de wandelaar heeft geen idee dat wij komen supporten dus zie het zo gebeuren dat we in de chaos totaal elkaar missen.
De keren dat ik iemand (gepland) aanmoedigde wist diegene ook niet waar we stonden, maar dat kwam ook steeds goed! Kan is er wel, dus gewoon goed opletten!
Ik zou zeggen levensgroot. Als diegene toevallig aan de andere kant van de weg loopt gaat het al mis, door de rumour hoort diegene je waarschijnlijk ook niet roepen. Achteraf hoorde ik dat mensen ook mijn naam hebben staan roepen vorig jaar, compleet gemist
Van de andere kant heb ik dan wel weer bekenden langs de kant gespot, die mij in eerste instantie niet zagen
Ik denk dat het wel goedkomt als je diegene kan volgen op de app. Zeker als je niet alleen bent. Heb het wel eens gedaan zonder app en dat is in sommige gevallen toen wel mislukt haha. (Was wel tijdens topdrukte op de vrijdag vlakbij de finish)
Oke wisselende ervaringen dus Heeft best wat emotionele waarde maar we zijn met meerdere mensen en denk dat de wandelaar op die plek mogelijk ook wat alerter is en het is niet bij de finish.
Ga even met mijn mede-juichers overleggen maar we vinden het een mooi idee om diegene echt te verrassen.
Ik zou niet blind vertrouwen op die app, die wil nog wel eens ineens 5km verspringen in een minuut.
Misschien een idee om te zeggen dat er alleen 1 of 2 mensen zijn? In mijn ervaring (zowel als loper als toeschouwer) is het echt makkelijk om mensen te missen. Dat is ook gebeurd. Ik zou het zelf niet riskeren.
Andere optie is dat we de partner op de hoogte brengen. Diegene kan dan een seintje geven van waar er supporters staan.
Bedankt voor de input allemaal! Ik ben hier mee geholpen hahaha
Kun je geen spandoek maken die echt niet te missen is voor die persoon. Evt er foto’s opplakken van diegene zodat andere wandelaars hem/haar herkennen en aan kunnen tikken.
Die van Senseo!
Kwam ook als beste uit de test bij de consumentenbond
Ik snap hier dus niks van. Ik vind dat zo’n onding. Je kan alleen maar schuimen, niet gewoon opwarmen. Je kan niet kiezen of je veel of weinig schuim wil. En het magneetje pakt heel vaak niet waardoor hij het niet doet. En moeilijk schoon te maken omdat dat veertje niet van het stokje kan. Wat mij betreft echt geen aanrader. Oh en ook nog 2x zo duur als apparaten die bovenstaand wel gewoon allemaal kunnen en goed doen. EN je moet tussendoor lang wachten want als hij al warm is van de vorige melk gaat ie niet aan. Naahhh
Edit
Voor de volledigheid: zeer tevreden over deze
Update: het is gelukt! Hadden uiteindelijk niemand ingelicht maar de app was heel accuraat en we stonden op een plek waar we alle wandelaars recht aankeken dus elkaar meteen gespot. De grootste uitdaging was bij de route in de buurt komen met de auto haha.
Dat kan best makkelijk in snapchat maar ik weet niet hoe diep je wil zakken
Dat begrijp ik
Ik liep een keer lichtelijk stoned over straat met m’n vriend en toen riep hij heel hard “kijk een baby kitten” en dat was een marter