Wij zijn bij het inpakken van kamperen ergens in NL tot het uitpakken hier thuis een hele belangrijke tas kwijtgeraakt met persoonlijke documenten etc. We hebben bij het inpakken voor zover we ons kunnen herinneren alles in de auto gestopt (er is niks achter gebleven op de grond) en bij het uitpakken alle spullen via de voortuin weer het huis in vervoerd. Maar de tas is spoorloos. Echt alles qua persoonlijke documenten zit er in; paspoorten, portemonnee, rijbewijs, etc. Dus stel iemand met goede intenties vindt hem dan duikt hij wel op. Maar gezien het scenario is de grootste kans vrees ik dat iemand hem bij het uitladen heeft gestolen/gepakt eenmaal thuis, uit de voortuin (blijft ook heel gek, maar toch)
Ik snap dat het dom van ons is dat we niet goed hebben opgelet maar we waren al lang op reis, de truc van alles in de auto krijgen was steeds heel lastig en eenmaal thuis moesten de kinderen snel in bed etc. Chaos dus. Maar nu weet ik echt niet waar te beginnen. De camping gebeld maar die hebben hem niet gevonden. Thuis ook echt nergens te vinden en de auto is leeg. Wat is nu de volgende stap? Uitgaan van vermissing en alles blokkeren? Aangifte doen? Ik kan dus alleen iets zeggen over waar ik hem het laatst gezien heb, niet waar hij zou kunnen zijn. Wat een ramp…