Durf te vragen #8

Ik heb 2 sportshirts van h&m van de mannen afdeling. Die vallen sowieso wat langer en ook wijd, ze hebben alleen geen v-hals.

Het is deze iig, ze hadden ook een loose fit variant maar die zie ik niet meer staan nu. Vind deze echter ook gewoon los vallen als je maat groter besteld.

2 likes

Omg wat een goed idee, van de mannenafdeling! Nooit aan gedacht

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram

Even een vraagje aan @babushkababy , @Sanseveria en @Vloeistof ! Ik zag via de zoekfunctie dat jullie de Ona Soft Bag hebben van Ölend. Ik wil deze graag aanschaffen maar ben benieuwd of jullie er blij mee zijn en of hij mooi blijft?

5 likes

Heb die inderdaad ook! Voor vrouwen is alles altijd zo strak en met pech ook nog cropped. Deze is top!

3 likes

Ik ben er heel blij mee! Ik gebruikte hem eerst als luiertas en nu als werktas met laptop e.d. erin. Vind hem voor beide erg handig. Altijd met gewoon het lange hengsel, heb hem nog nooit gebruikt als backpack. Hij blijft mooi vind ik en wat ik ook fijn vind is dat hij water resistent is. Hij kan dus tegen een (klein) regendrupje. Ik heb de oranjerode, erg mooie kleur. Je ziet hem nu echt veel hier in de stad trouwens!

2 likes

Aah goed om te horen! Ik wil hem als handbagagetas meenemen en daarna voor werk gebruiken. Ik zit te denken aan de lila!

1 like

Ik dacht vanmorgen toevallig nog; de lila zou ook erg leuk zijn bij de outfit van vandaag, haha! Dat lijkt ook echt een mooie kleur vind ik.

2 likes

Ja ik heb normaal altijd zwart. Dus twijfelde daar ook nog over maar de lila krijg ik niet uit mijn hoofd. Ben alleen bang voor vlekken aangezien je hem niet kan wassen…

Zou je die niet in de wasmachine kunnen doen op een handwasprogramma?

2 likes

Oh ik wist helemaal niet dat je hem niet mocht wassen haha, heb ik wel gedaan. Ik had er een flesje zonne-olie in en dus een vlek. Is er niet helemaal uit gegaan trouwens, maar ja, olie. Maar tas is verder door het wassen niet lelijk geworden hoor!

En @Daelyss ik denk vanwege het waterafstotende. Denk dat de stof behandelt is en dat verdwijnt misschien met wassen. Dit staat op hun website onder care: Care Instructions
You can clean your Ona with a soft brush, warm water and soap.

1 like

Medium tevreden over! Ik gebruik hem ook als luiertas en één hengsel is wel wat slap en uit vorm geraakt. Maar ik denk echt dat dat komt door het hangen over de kinderwagen. Buiten dat wel tevreden! Veel ruimte.

2 likes

Ik heb iemand die ik misschien een klein beetje leuk vindt en die zelf ook gemengde signalen gaf, 2 dagen geleden gevraagd om samen naar een film te gaan. Nu laat 'ie gewoon niks horen.

Zouden jullie dan nog een berichtje sturen, of gewoon het zo laten? Het is niet zo dat ik hem al super vaak sprak, of dat ik nu nog super graag met hem naar die film wil, maar ik voel me natuurlijk wel genegeerd/afgewezen.

Nee

Als je toch nog wel graag wil kun je er nog een berichtje aan wagen maar ikzelf zou het laten

2 likes

Ha, dat is duidelijk! Met nee bedoel je niet reageren toch? Mag ik weten waarom jij hier voor zou kiezen?

1 like

Nee ik zou na twee dagen niet het idee hebben dat de ander daar echt interesse in heeft als er geen enkele reactie is gekomen

3 likes

Dankje voor je antwoord, ik denk dat ik gewoon iemand anders ga mee vragen! :smiley: Waarom zou jij er geen berichtje meer aan wagen? :slight_smile:

Nou ja beetje hetzelfde gevoel als @Druppels, als iemand graag wat met mij wil doen dan wacht diegene geen twee dagen met in elk geval een eerste reactie.

1 like