Ik heb meerdere keren schadeformulieren in moeten vullen en daarna nooit meer iets gehoord, volgens mij regelen de verzekeringen dat dan onderling en krijg je daar verder geen bericht van. Behalve als je premie omhoog gaat dan, dan krijg je daar nog wel bericht van.
Ah maar zou wel verwachten dat de premie omhoog zou gaan. Ben echt minimaal verzekerd. Maar dan zou het ook kunnen dat zijn claim is afgekeurd.
Ik heb er te weinig verstand van om te weten hoe het precies werkt, was meer mijn ervaring delen dat ik dus ook niets meer gehoord heb.
Je kan in whatsappgroepen zeker niemand blokkeren hè? Ben veroordeeld tot een groep met m’n bec en ik word schijtziek van die domme berichten ![]()
Als je diegene blokkeert als contact zou je denken dat je in een groepsapp daar ook geen berichten meer van zag of denk ik nu al te simpel
Als je het echt wilt weten kun je je eigen verzekering vragen. Maar het is wel mogelijk dat de schade expert ook tot de conclusie is gekomen dat de schade al ouder was en hij dus misschien wel niks krijgt.
Nee een vriendin kwam er laatst achter dat als je iemand blokkeert je die persoon nog wel in groepsapps ziet.
Vind ik overigens wel heel raar.
Nee been there done that. Vooralsnog houdt het niet op ![]()
Dat meen je dat is knap waardeloos, dus iemand kan niet rechtstreeks wat tegen je zeggen maar in een groep kunnen ze losgaan? Stomme instelling van de app dan
Ik ga het nu proberen. Ben benieuwd!
Ik zou zeggen een kakkerlak, die heb je in meerdere kleuren
Lijkt me een Rotterdammer
Haha thanks! Had er nog nooit van gehoord. Gelijk gegoogled en het eerste wat ik las was dat het binnenshuis niet kan overleven. Wat deed ie dan in ons huis?
Maar had hem gelijk al buiten gezet
Thanks voor deze tip, ben net naar de H&M geweest en heb er ook een paar gekocht, ze zitten echt precies zoals ik wilde ![]()
Gadverdamme, zie net een muis over het aanrecht lopen, geprobeerd te vangen maar heeft ergens een minigat achter de keuken naar de muur gevonden en nu horen we dat beest in de muur lopen
. We stonden net klaar om op vakantie te gaan. Nu maar eerst alles grondig reinigen en open verpakkingen weggooien en de rest in bakken.
Wat zijn goede muizenvallen?
Oh nee wat een timing ook. Deze vond ik goed werken
En dan pindakaas erop leggen. De val klapte goed dicht en de muis was in 1x dood. Ik zou wel iemand vragen om die val te controleren want een dooie muis meurt🤮
Verkoopt de hema bacon, ontbijtspek achtig iets?
Ja
Als het een HEMA met vleeswaren is wel maar dat zijn niet alle HEMA’s.