Als ik de airco in de slaapkamer aandoe, en alle deuren openzet, zou de koude lucht dan naar de woonkamer zakken (omdat de warme lucht naar boven gaat)? Zo’n stomme vraag maar ik ben zo oververhit dat ik alles wel weer proberen.
Nee helaas werkt dat zo niet
Ik zou denk ik op de kamer gaan zitten waar je airco hebt, of kan dat niet?
Ja, dat werkt wel (een beetje). Misschien nog ergens een ventilator strategisch opstellen om te helpen de koele lucht de goede kant op te krijgen?
Ja kan ook hoor, maar daar is geen tv
Oh ja dat is wel saai inderdaad, misschien iets streamen op een tablet ofzo (ik zeg maar dingen)?
Ik ben een boek gaan lezen, morgen maar b&b kijken
Ja dat werkt wel! Mijn ouders hebben de airco bewust op de overloop laten plaatsen zodat ze er zowel boven als beneden profijt van hebben
Ik heb in maart een auto geraakt bij achteruit inparkeren. Schade formulier ingevuld met die gast. Hij beweerde dat ik bepaalde schade aan zijn auto had gemaakt waarvan ik vermoedde dat de schade al aanwezig was. Maar goed prima, laat een schade expert er maar naar kijken.
Nu bijna een half jaar later nog steeds niks gehoord. Hoe lang kan je zo’n schadeclaim nog indienen?
Ik heb meerdere keren schadeformulieren in moeten vullen en daarna nooit meer iets gehoord, volgens mij regelen de verzekeringen dat dan onderling en krijg je daar verder geen bericht van. Behalve als je premie omhoog gaat dan, dan krijg je daar nog wel bericht van.
Ah maar zou wel verwachten dat de premie omhoog zou gaan. Ben echt minimaal verzekerd. Maar dan zou het ook kunnen dat zijn claim is afgekeurd.
Ik heb er te weinig verstand van om te weten hoe het precies werkt, was meer mijn ervaring delen dat ik dus ook niets meer gehoord heb.
Je kan in whatsappgroepen zeker niemand blokkeren hè? Ben veroordeeld tot een groep met m’n bec en ik word schijtziek van die domme berichten
Als je diegene blokkeert als contact zou je denken dat je in een groepsapp daar ook geen berichten meer van zag of denk ik nu al te simpel
Als je het echt wilt weten kun je je eigen verzekering vragen. Maar het is wel mogelijk dat de schade expert ook tot de conclusie is gekomen dat de schade al ouder was en hij dus misschien wel niks krijgt.
Nee een vriendin kwam er laatst achter dat als je iemand blokkeert je die persoon nog wel in groepsapps ziet.
Vind ik overigens wel heel raar.
Nee been there done that. Vooralsnog houdt het niet op
Dat meen je dat is knap waardeloos, dus iemand kan niet rechtstreeks wat tegen je zeggen maar in een groep kunnen ze losgaan? Stomme instelling van de app dan
Ik ga het nu proberen. Ben benieuwd!
Ik zou zeggen een kakkerlak, die heb je in meerdere kleuren