Durf te vragen #8

‘Leuk dat je het vraagt. Ik vind ons contact fijn als ik mijn kind ophaal, maar ik heb geen behoefte aan contact buiten de opvang.’

1 like

Waarom heb je er niet zoveel zin in? Niet dat je moet antwoorden ofzo maar ik ben soms wel benieuwd hoe het kan dat op latere leeftijd veel mensen weinig ruimte hebben voor vriendschappen.

Mijn idee is dat we soms vriendschappen veel te groot maken. Ik denk zelf dat je vriendschappen op verschillende manieren kan invullen. Dus stel dat je wel tijd hebt om eens koffie te doen maar geen ruimte hebt voor heel diepgaand contact, misschien dat de andere partij dat ook wel heeft. Of als je beide leuk vind om te haken je gewoon eens in de zoveel tijd dat een uurtje doet. Beetje zoals vroeger als kind.

28 likes

Welke mesjes passen nog meer weer op die Estrid scheermesjeshouder? Heb mijn abonnement maar eens stopgezet.

2 likes

etos en ah

1 like

Dankje!

Zijn die scheermesjes ook hetzelfde als Estrid? Ik vind die van de AH en Etos niet zo fijn en overwoog Estrid maar als het hetzelfde is heeft dat geen zin

1 like

Had deze vorig jaar gemaakt, links Etos, rechts Estrid dus ik zou zeker wat anders proberen. :grin:

4 likes

Als je er niks bij had getypt dan wist ik niet eens dat het een ander merk is haha.
https://www.etos.nl/producten/etos-scheermesjes-5-blads-blauw-4-stuks-120175868.html
Deze zijn het denk ik? Helaas zag ik gisteren dat ik nog 4 van Estrid heb betaald en krijg maar dat is dus wel de laatste keer.

Ik rijd tegenwoordig veel in België en wat is dat toch dat er naast wegen waar je 70km ofzo rijdt of boven op bruggen gewoon random auto’s/vrachtwagens geparkeerd staan? Zijn dat carpoolplekken, gewone parkeerplekken en lopen die mensen dan een stuk (want het is niet echt in een woongebied) naar hun bestemming. Vind het er echt gek uit zien.

En wat betekent “gratis schouwing” op een te koop bord bij een huis?

2 likes

Vrachtwagenchauffeurs die daar hun auto en of truck parkeren en zo wisselen als ze aan het werk gaan. In woongebieden krijg je je truck niet kwijt.

Schouwing is wat jullie de bouwtechnische keuring noemen.

7 likes

De etos (bij mij in de buurt tenminste) verkoopt mesjes van estrid!

1 like

Kost een huis bezichtigen geld dan?…. (Obviously nog nooit gedaan)

Is er hier iemand die binnenkort naar de Efteling gaat een een boekje mee kan nemen (dat fotoboekje), is 4€ geloof ik. Wil het graag aan mijn dochter geven voor haar verjaardag zodat ze zich kan verheugen op dagje Efteling!!

🫣🫣

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #50

35 likes

Zou er nog eens bij moeten komen :joy:

1 like

Er zit een vrouw in de reclames van vakantie veilingen én hello fresh en ze komt me zo bekend voor maar ik weet niet waarvan. Voor mn gevoel heeft ze in een reality programma gezeten ofzo.

Heeft ze bruin haar? Ik heb net die Vakantieveilingen reclame opgezocht haha.

Ja met een geel vestje volgens mij hahahaha

1 like

Ze doet me denken aan Janice Blok haha

2 likes