Karl Kani?
Naam
Ik werk niet in de horeca, maar we hebben wel kledingvoorschriften en dat moet ik gewoon zelf kopen en krijg daar 0 vergoeding voor.
Ja, ik heb ook op meerdere horecaplekken gewerkt waar je een zwarte broek en zwarte schoenen aan moest waar je zelf voor moest zorgen. Alleen het shirt/overhemd werd dan wel verschaft
Weet iemand waar je van die kinderbueno pasta kan kopen die echt erop lijkt?
Dille en kamille
Mocht je in de buurt van Duitsland wonen dan is de lichtbruine Haselnusscreme van Mövenpick een aanrader.
Kringloop
Ah nee helaas niet, maar ga er wel op vakantie deze zomer. Ga het onthouden thnx. Zoek er nog wel eentje voor binnenkort
@vaatdoek op de website zie ik het niet helaas
Qua smaak komt deze van AH wel in de buurt, maar niet qua textuur (dit is wel een dikkere pasta en minder vloeibaar dan een kinder bueno vulling). Verkopen ze ook bij EkoPlaza.
Die had ik gezien inderdaad, maar is amandel, geen hazelnoot
Ohhh, haha. Nouja, in de winkel hebben ze hem sowieso.
Ik heb hem dus al minstens een jaar niet meer in de winkel gezien
Ik gooide alle was altijd bij elkaar in de wasmachine, zonder kleur te sorteren. Maar ik ben toch overstag gegaan en sorteer nu wél op kleur. Maarrr… Mogen alle kleuren wel bij elkaar in de droger of moet je dat ook scheiden?
Kan bij elkaar, maar zou wel beetje oppassen met een nat rood shirt op een nat wit tshirt. Dus áls je het een beetje kan scheiden, dan is dat minder risico op verpeste kleding
Edit: plus misschien heb je voor verschillende kledingstukken ook een verschillend droogprogramma. Handdoeken droog je meestal anders dan bijv kleding.
Een leidster van de kinderopvang van mijn kind heeft mij gevraagd of ik een keer met haar buiten haar werk om wil afspreken. Ik vind haar hartstikke gezellig, en sta ook vaak wel te praten als ik m’n kind ophaal, maar voor mij hoeft het niet verder dan dat Ze heeft me een berichtje gestuurd, hoe kan ik hier nu netjes op antwoorden zonder dat het awkward wordt
Kind zit namelijk nog wel even op de opvang…
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je het gezellig vind om zo te kletsen maar dat dat wel genoeg is. Zeggen dat je het leuk vind, denk ik, dat ze je vraagt maar dat je geen behoefte/tijd/energie vul in hebt om nog af te spreken verder. Zoiets dek ik en dan in je eigen woorden