Durf te vragen #8

Heb je al langer ermee gefietst? Waarom voelt het onstabiel? Ik heb een tweewieler en nooit gedacht dat ik om zou vallen, zelfs als ik een iets te krappe bocht neem. Ook hou ik hem wel eens vast met een hand om een kind te helpen. En het fietst echt fijn, uiteindelijk voelt het als een normale fiets. Dat duurde bij mij twee weken ofzo. Een driewieler is vaak een stuk logger en je kunt er geen hele strakke bochten mee nemen tenzij je praktisch stilstaat. Misschien is dat met die van @Clarity anders hoor.

3 likes

HELP! Ik zit een serie te kijken en ik herken deze vrouw maar HOE HEET ZE OOK ALWEER? Nederlandse actrice. Google image helpt me niet verder

1 like

Dit is Barbara Pouwels denk ik? Weet niet welke serie je kijkt

1 like

JAAAA! En ik herken haar dus van celblok h. Je bent amazing!!

Ik kijk nu smeris op videoland

2 likes

Ik zocht net dus ook op “Celblok H cast”, want daar herkende ik haar ook van hahaha

1 like

Zij was zoooooo slecht in Celblok H :sob:

2x gebruikt en 2x helemaal prima bevallen! Simpel opsturen en als je met invullen van de vragen eerlijk bent over de staat van je telefoon kloppen die bedragen ook gewoon

5 likes

Ik wil graag een aantal merinowollen kledingstukken bestellen bij Dilling. Maar kan iemand me vertellen hoe hun kleding valt qua maat?

Ja ik heb het echt over andere merken driewielers; en niet over twee wielers. Wij hebben geen plek in onze garage voor een twee wielen dus die viel gelijk al af. Kan me voorstellen dat dat meer als een gewone fiets fietst.

Ik heb alleen ervaring met kinderkleding en dat valt erg groot. Ik weet niet of je nog even kan wachten met bestellen maar Dilling heeft altijd een actie in september. Ik heb even teruggezocht in mijn mail: voorgaande jaren rond 21 september 30% korting.

4 likes

Ik heb ook een Nihola, gekozen omdat die zoveel fijner stuurde dan andere driewielers die ik geprobeerd heb. Bij ons ook geen plek voor een tweewieler. Ik heb hem tweedehands gekocht, na twee jaar nog steeds heel blij mee. Je hebt ook varianten waarbij de bak een deur heeft die je open kunt doen, lijkt me heel makkelijk met een hond

4 likes

Ik vind kleding voor volwassenen op maat/aan de kleine kant vallen. Ik draag gewoon mijn eigen maat. Voor kinderen inderdaad groot, mijn dochter draagt een maat kleiner dan haar eigen maat. Volgens mij is de kortingsactie voor volwassenen net geweest. Voor kinderen is eind van de maand maar misschien is er dan voor volwassenen ook nog wel een korting.

2 likes

@Handtas @Feather thanks voor jullie reacties! Fijn om te weten. Als de kleding bevalt ga ik die kortingsactie sowieso volgend jaar in de gaten houden

1 like

Wat betekent dat blauwe icoontje? Ik heb alle apps afgesloten. Ik heb een iPhone.

3 likes

Dat voice control aan staat.

1 like

Ah tnx! Per ongeluk aangezet denk ik, nu ik weet was het was staat het weer uit.

Kun je e-books ook uitwisselen aan elkaar, ipv lenen bij de bieb?

ja als je een epub-bestand hebt (of soortgelijk) kun je die naar elkaar sturen via e-mail of whatsapp bijvoorbeeld, en dan kun je die via je computer weer op je ereader zetten

1 like

Rip het ebook uitwissel topic

7 likes

Het kan, maar het mag niet

5 likes