Durf te vragen #8

Dit soort kan je in ieder geval kiezen

3 likes

Ja, het hele ding van android is altijd geweest dat je zo goed als alles kunt aanpassen. Je kunt ze automatisch laten aanpassen aan je wallpaper, je kunt thema’s kiezen en je kunt ook zelf icons maken/downloaden.

5 likes

Thanks! Grotendeels voor kinderen hahaha. Maar er zitten een paar tussen die oke zijn. Thanks!

1 like

Wat een leuke tip van die icoontjes! Ik heb al jarenlang een samsung maar wist dit niet haha

3 likes

Je kunt ook een iconpack downloaden in de appstore en deze installeren, dan heb je nog veel meer keuze. Ik deed dat op m’n OnePlus en vond het erg leuk om alles uit te zoeken en op elkaar af te stemmen.

3 likes

Weet iemand of je Prime Video van Amazon kunt delen met je huishouden? Of heb je maar één login? Ik weet dat het in Amerika wel kan, maar ik kan het niet vinden in mijn NL account.

1 like

Ja hoor dat werkt
Of het legaal is weet ik niet maar wij hebben 1 inlog en 4 accounts op 3 adressen

5 likes

Nee ik bedoel echt een account met eigen inlog die dan ook de benefits deelt. Ik wil niet mijn inlog delen namelijk. Ik denk dat je met account gewoon zo’n poppetje bedoelt, dus dat je je eigen series kan opslaan?

1 like

Ja klopt allemaal op hetzelfde emailadres inderdaad met verschillende poppetjes

Voor Prime zou ik dan eigenlijk zeggen laat ze voor die 3 euro een eigen account aanmaken

Ja het is m’n eigen man dus dat vind ik overbodig haha, ik vind het gewoon irritant om een inlog te delen, bijvoorbeeld als hij dan per ongeluk ziet als ik iets voor hem heb gekocht. Maar zo vaak koop ik niet bij Amazon, dus het zal wel loslopen. Maar ik vind het wel irritant dat het niet kan.

3 likes

Ik log altijd in via prime video, dan kom je helemaal niet in het Amazon gedeelte met bestellingen en dergelijke. Zeker als mensen via de app of televisie kijken denk ik niet dat dit snel voorkomt, dus ik denk dat het wel los loopt!

4 likes

Als je iets koopt zien de andere mensen die Prime Video gebruiken dat niet hoor! Ze kunnen met die inloggegevens echter wel in je Amazon account in met al je bestellingen en betaalgegevens e.d. dus daar moet je wel mee oppassen als je bedenkt aan wie je het geeft.

2 likes

@mikselke ik vond via de zoekfunctie dat jij ooit hebt gevraagd naar ervaringen met Rebuy. Heb je daar uiteindelijk nog gebruik van gemaakt? Zo ja, beviel het?

Heeft iemand een 3 wielerbakfiets? Die op 2 wielen vind ik te onstabiel. Ik wil graag weten wat voor merk een beetje betaalbaar is en lang meegaat en waar ik op moet letten bij aanschaf. Ik wil hem in eerste instantie gebruiken voor mijn hond, boodschappen e.d. en ik hoop mijn toekomst kinderen erin te kunnen vervoeren.

3 likes

Dat is toch het hele punt van de vraag

7 likes

Ik zie dat sommigen een groen randje om hun foto hebben. Heeft dit een betekenis?

2 likes

Volgens mij betekend dat dat ze online zijn

4 likes

Nee waar je films kijkt en waar je spullen koopt zijn echt twee verschillende diensten en apps! Dus je moet bij iedere site/app ook apart inloggen e.d.

De meeste mensen zullen de inloggegevens van Prime Video niet gebruiken voor de gewone Amazon site, maar het kán wel

1 like

Ik heb de Nihola bakfiets. Daarbij zitten de wielen niet vast aan de bak, waardoor hij meer stuurt als een auto. Ik vond het een heel verschil met de 3 wieler bakfietsen die de wielen er wel aan vast hadden; die stuurden veel onstabieler. Deze is alleen wel rond de 5000 (de honden versie is goedkoper) dus wel een heel bedrag

4 likes

Heb je al langer ermee gefietst? Waarom voelt het onstabiel? Ik heb een tweewieler en nooit gedacht dat ik om zou vallen, zelfs als ik een iets te krappe bocht neem. Ook hou ik hem wel eens vast met een hand om een kind te helpen. En het fietst echt fijn, uiteindelijk voelt het als een normale fiets. Dat duurde bij mij twee weken ofzo. Een driewieler is vaak een stuk logger en je kunt er geen hele strakke bochten mee nemen tenzij je praktisch stilstaat. Misschien is dat met die van @Clarity anders hoor.

3 likes