Haha altijd mooi zo’n ding in je ooghoek
Was ook gewoon benieuwd hoor, ik ga op de loop voor alles wat fladdert dus fijn dat je alsnog hebt kunnen slapen
Haha altijd mooi zo’n ding in je ooghoek
Was ook gewoon benieuwd hoor, ik ga op de loop voor alles wat fladdert dus fijn dat je alsnog hebt kunnen slapen
Haha snap ik hoor, ik ben niet bang voor insecten of spinnen maar dit formaat gaat mij wel te ver en daar wil ik zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven
Wij hebben op het moment heel veel kruisspinnen. Naar mijn idee waren die de afgelopen jaren juist schaars.
Ja, hier ook al meerdere keren te grote huisspinnen in huis.
Late to the party, maar ik heb er twee en ik gebruik ze voor mijn gedrenkte theezakjes
Ja echt! Maar voordeel ervan is dat ik nu minder bang ben voor medium grote spinnen (die ik eerder als groot zou bestempelen) vanwege de monsters die ik ook gezien heb. Ik ben dan eerder opgelucht dat het niet zo’n joekel is
Het was op de radio, door het natte voorjaar konden de babyspinnen veel insecten enz eten en goed groeien daarom zijn ze nu extra groot.
Tenzij je een insect bent hoef je niet bang te zijn.
September is spinnenmaand
Heeft er ten minste iemand nog plezier gehad van al die regen!
Haha wow leuk feitje om te weten dit
Ja heeeel m’n TikTok zit vol met van die giga Australische (?) huisspinnen bij mensen thuis in NL
ik ben niet bang voor spinnen en laat ze vaak gewoon zitten of pak ze zonder moeite op om te verplaatsen dus geloof me als ik zeg dat ik me gisteren de tering schrok om een gigantische joekel in de trappenkast, die was zooo groot ik gilde gewoon haha
Welke telefoonhouder voor in de auto is fijn en betaalbaar? Ik heb er nu 1 van de tk maxx maar die valt er telkens vanaf tijdens het rijden. Het is er een met een zuignap.
Ik heb een nieuwe telefoon en kan nu m’n Microsoft authenticator app niet meer gebruiken. Op m’n oude doet hij het nog wel. Weet iemand hoe ik dit overgezet krijg? Met Google kom ik ook niet echt uit.
Ik heb een popsocket op m’n hoesje en een popsocket houder in de auto die in het ventilatierooster past.
Heb deze nu sinds 3 maanden en tot nu toe wel fijn. Zit bij mij met een haakje vast aan rooster, dus kan er niet af vallen. En ik kan er goed bij tijdens het rijden, zit zowat naast mn stuur. (Nee ik app niet tijdens het rijden, maar soms skip ik een nummer bijv. of iets met navigatie. gaat beter dan toen hij nog op mijn raam zat met een zuignap)
UGREEN Mobiele Telefoonhouder Auto [Upgrade Metallic Hook Clip] Mobiele Telefoonhouder 360° Rotatable Air Vent Car Telefoonhouder voor iPhone 14/13/12 Pro Max Mini, Galaxy, 4,7-7,2 Inch Telefoons Amazon.nl
Kan je met je oude telefoon een tweede manier voor authenticatie instellen, bijv sms code, om daarna zo je nieuwe telefoon in te stellen? Zoiets staat mij bij van toen ik vorig jaar een nieuwe telefoon had en het over moest zetten.
Is het voor je werk? Ik moest het toen eigenlijk via de manier van @Fairytale doen, maar had toen al m’n oude telefoon gewist.
Ik kreeg toen via de ICT afdeling een nieuwe uitnodiging en kon ik het opnieuw instellen.
Succes!
Ik heb een nieuwe telefoon nodig en probeerde vandaag een paar uit in de coolblue. Het grootste assortiment android toestellen is samsung, en hoewel ik hun toestel designs wel vind verbeterd, zijn de app-icoontjes nog echt heeel lelijk in mijn ogen. Kijk hoe kinderachtig:
Mijn vraag aan Samsung owners: is dit aanpasbaar?
Kan het online niet zo snel vinden, alleen iets vluchtigs gevonden over een app die je kan downloaden
Ja je kan dit aanpassen met verschillende thema’s. Of dat je smaak is weet ik natuurlijk niet, maar daar is wel veel keuze in.
Ooh goed te weten!! Dan ga ik terug om die even uit te proberen