Durf te vragen #8

Niet op vrijdag, maar je hebt in Breda (café Lievense) vaak op woensdag jam sessies.

2 likes

Sporten en vanavond drankjes doen, ik zit nu in between deze dingen en verveel me ook. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Jazz cafe dizzy, grounds en bird in rotterdam

5 likes

Een boswandeling maken en daarna lekker puzzelen :older_adult:t3:

2 likes

Het is open monumentendag! Vandaag en morgen. Ik ben bij Huis van Brienen geweest in Amsterdam

fotootje

Verder heb ik gesport, vandaag beetje in huis rommelen en lezen en ga ik morgen een filmmarathon houden

18 likes

Open Monumentendag, vandaag een rondje Groningse Borgen!

2 likes

Ik las hier over zo’n app waarbij je foto’s kon maken van je kleding en dan had je allemaal functies maar idk wat precies. Outfits samenstellen ofzo? En cost per wear misschien?

1 like

SmartCloset?

1 like

Ik denk dat je Whering bedoelt? Je kunt daar je kleding in uploaden, outfits samen stellen, lookbooks maken, uitrekenen hoeveel je van je kast gebruikt, etc.

4 likes

Indyx?

3 likes

Tof :relaxed:

2 likes

Weet iemand soms wat dit object zou zijn? Het hing op in de hal van een appartement, er zitten batterijen in, maar zit verder nergens op aangesloten.

Deurbel?

7 likes

Deurbel inderdaad

2 likes

Afluisterapparaat vd CIA 🕵🏽‍♀️

5 likes

@anon86562306 dan toch! Er hangt een andere die wel werkt (voor deze is geen knop om aan te bellen) dus begon te twijfelen. Zal de oude zijn die is blijven hangen dan!

1 like

ik herinner me een heel raar kinderboek maar niemand waar ik dit tegen zeg herkent het. weet iemand dit nog?

het ging over een skelet dat volgens mij anna heette? en aan haar handen zaten een sikkel/zijs/weegschaal oid vast. ze zat achter de bocca della verità in rome en toen hoorde ze een kind een leugen vertellen. ze wilde het op de vingers tikken maar door die zijs hakte ze per ongeluk die vingers eraf. vgm werd dat toen haar vaste ding? ik herinner me zo veel details en alsnog kan ik het niet vinden

4 likes

Het geheim van de afgebeten vingers van Rindert Kromhout?

Dat boek vond ik vroeger zo leuk, was de belangrijkste reden dat ik een paar jaar geleden per se naar de mond van de waarheid wilde toen ik in Rome was

4 likes

Woww memories unlocked! Zie ook meteen de voorkant van het boek voor me

5 likes

JAAA OMG dankje!!! dacht bijna dat ik het verzonnen had

6 likes