Nee ik ben ook echt lost
Aan het douchen? Echt geen idee maar dit is het enige wat ik ervan kan maken
In de dierentuin?
Hahaha of ik heb misschien een oude ziel dat ik er niks van kan maken, dat kan ook
Vissen�
High? Als in haai - dolfijn? Geen idee.
Oh nu pas snap ik de naam Ace&Tate
Kan je het niet vragen? Want ben nu ook benieuwd wat het betekend
Ik denk dat het iets in die richting is ja, de aap voor apestoned, en in die toestand een dolfijn aanzien voor een haaiā> high.
Hm, ik heb de Neil. Is niets tegen me gezegd daarover. Gek dat ze het aanbieden en tegelijkertijd afraden. Ik heb nog even gecheckt, maar zie geen beschadigingen bij mij. Want daar gaat het denk ik om?
Oh wat irritant! Het is inderdaad al een tijdje zo.
Jaa heb ik tuurlijk ook gedaan maar ik kreeg geen antwoord. En high lijkt me sterk. Maar ik kom er nog wel op terug want ik ga dit zeeeeker uitvogelen
Waar kun je Jersey Shore en alle spinoffs bekijken? Ik ben bereid om hiervoor een abonnement voor af te sluiten, maar ik weet kort waar het te zien is.
Ik heb een rechtsbijstand verzekering afgesloten op aanraden van mijn omgeving. Nu vraag ik mij of er mensen zijn die hier al eens gebruik van hebben moeten maken en waarom.
Ik ben ook erg benieuwd.
Wij hebben er 2x gebruik van gemaakt. Toen we een ander product (grote palmboom) geleverd kregen dan op de foto stond. Omdat het om een ākleinā bedrag ging en ze het niet de moeite vonden om een procedure te starten hebben we het verschil in bedrag meteen van hun teruggekregen, ging denk ik om 100 of 150 euro?
Ook ontstond er na een half jaar? na het plaatsen van ons keukenblad een scheur in het blad die vanuit een hoek van de wasbak kwam. Ondanks dat we mega goed werden geholpen bij aankoop van het blad, was hun antwoord dat dat we het maar met de inboedelverzekering moesten regelen en een nieuw blad moesten kopen. Makkelijk geld verdienen. Terwijl het gewoon echt aan het blad lag, gezien de locatie van de scheur. Maar zij bleven erbij dat wij er op hadden gestaan of er iets zwaars op hadden gezet (niet op gestaan en het zwaarste wat ik er op heb gezet is een gietijzeren pan). Denk dat we nu na 7 maanden ofzo een nieuw blad hebben gekregen. Ze gingen eerst niet in op de brieven en pas toen onze verzekering uiteindelijk ging dreigen met een zaak gingen ze eindelijk akkoord. Dit ging dan wel om een paar duizend euro.
Dus voor jullie info, een leverancier moet bewijzen dat de schade door de consument is ontstaan, als ze dat niet kunnen kan dan ligt de oorzaak in principe bij het product.
Haha ik moest er vannacht steeds aan denken wat het zou kunnen zijn
Oh zeker dat laatste is goed om te weten! Dank voor je reactie.
Ja, mijn ouders in verband met een probleem met een luchtvaartmaatschappij. Ze (mijn ouders) hebben uiteindelijk gelijk gekregen, ging om ⬠600,- geloof ik.
Ook een keer een kennis in verband met een geschil op het werk. Ken de details verder niet, maar ze kregen wel gelijk uiteindelijk.
Het is natuurlijk wel afhankelijk van welke modules je hebt.
Overigens weet ik niet of je het hebt afgesloten in verband met een probleem die je nu hebt, maar dat nemen ze over t algemeen niet in behandeling. Even goed de voorwaarden doornemen dan.
Ja, acetaat word dus afgeraden omdat het makkelijk beschadigd bij veel gebruik van de clip-on.