Weet iemand wat dit in vredesnaam is? Het is eetbaar maar wat is het?
Eetbaar volgens wie? ![]()
Percebes
Aaah ja dat is het! Ik dacht al iets van kreeft maar het ziet er zo goor uit haha
Heb jij het wel eens gegeten of hoe kende je het?
@anon59849077 , iemand op mijn Facebook haha (hij is wel kok overigens)
@ferris Edit: zie nu dat eendenmossel hetzelfde als percebes is haha
Ik kwam niet verder dan schildpaddenpoten…
Ohh ja dit is echt een delicatesse in Portugal. Ik heb het een keer gegeten, maar wist niet goed hoe en vond het ook niet fantastisch haha.
Niet Zuid Holland maar mocht je niks anders vinden zit dit tentje in haarlem: https://tibisou-crepes.nl/
Lijken net dinosaurus pootjes
Ik wil graag een portret laten maken van mijn poezen (en eventueel mezelf erbij), om op te hangen in mijn interieur.
Op Etsy vind ik veel gestandaardiseerde AI dingen, maar ik zou liever een artiest supporten en iets persoonlijkers hebben.
Dit vind ik wel een leuke stijl, maar het mag ook iets helemaal anders zijn:
Kan iemand een goede artiest of designer aanraden?
Kijk eens op Fiverr? Ook veel AI hoor, maar misschien kan je daar iets vinden
Ik wil (heeeel) graag medicatie tegen hooikoorts die je ook bij borstvoeding mag gebruiken. Ga je hiervoor direct naar de apotheek of vraag je dat eerst aan de huisarts?
Google even “Lareb hooikoorts borstvoeding” en dan krijg je de beste informatie! Neussprays moeten meestal op recept via de huisarts, tabletten Cetirizine en Loratadine zijn vrij verkrijgbaar.
Ik heb ooit een portret laten maken van mijn twee katten door Mary and the locks. Hele leuke vrouw en echt heel mooi geworden! Ze heeft ook Etsy volgens mij maar haar insta is Maryandthelocks. Daar kan je voorbeelden vinden
Ik ga naar Parijs binnenkort en ik ben een lijstje aan het maken met naar welke winkels ik wil, maar het is zooo jammer dat met internetwinkelen eigenlijk alles overal al beschikbaar is. Wat moet ik echt kopen in Parijs (Beetje beauty/fashion dingen)? Of is er bijvoorbeeld een chill merk goedkoper dan hier?
Dankjewel, wat een handige site!
Nuxe is een stuk goedkoper dan in NL, de body oil en douchegel zijn heel fijn en t ruikt echt heerlijk
en de bodylotion in een pot van Avène koop ik ook altijd als ik in Frankrijk ben, smeert lekker en trekt snel in.
Polène ![]()