Aah fijn. Ik merk nu ik weer werk na verlof dat ik heel onrustig ben (skinpicking, spanning in lijf, rugnekklachten en een druk hoofd) dus denk dat dit wel perfect zou zijn. Mag alleen niet met borstvoeding denk ik ivm eventuele afvalstoffen? Ga er nog even wat over lezen…
Ik denk dat je de effecten van zo’n mat echt te groot maakt als je denkt dat dat invloed zou hebben op de borstvoeding!
Worden je spullen nat in zo’n velvet Uniqlo-tasje in de regen?
Neuh, zit nog zo’n binnenlaag in die het prima tegenhoudt. Je moet natuurlijk geen drie uur in de zeikende regen gaat staan tho.
Dat denk ik niet maar er staat overal online dat het wordt afgeraden.
Alles wat niet met zekerheid bewezen is geen negatieve effecten te hebben wordt afgeraden, dus ook alles waar (nog) geen onderzoek gedaan naar is.
Maar als je even logisch nadenkt, gaat iets dat je niet inbrengt in je lichaam, geen fysieke inspanning kost en je juist meer ontspannen kan maken, hoogstwaarschijnlijk niet negatief zijn. Waarbij ik niet spijkermatjes wil promoten want heb er niks mee
Denk trouwens wel dat het bewezen is dat stress etc. wel negatief effect kan hebben op de borstvoeding (ben ik niet zeker van).
Ja
Massages, accupunctuur en cupping etc wordt ook afgeraden ivm afvalstoffen. Ze zeggen vaak ook : extra goed water drinken etc.
Alles wat in je bloed kan komen komt ook in je moedermelk. Dus ik ben er toch voorzichtig mee. Al denk ik indd dat dit een van de dingen is die ik dan ook wel zou overwegen als ik er baat bij heb, eigen ontspanning is ook juist weer bevordelijk voor borstvoeding lijkt me.
Weet iemand toevallig een app waar je een wandelroute zelf kunt uitstippelen op een kaart? Ik wil een rondje plannen van een bepaald aantal km’s namelijk
Ik doe dat altijd via afstandmeten.nl, maar ik weet niet of dat nu precies is wat je zoekt.
Thanks, precies wat ik zocht!
Ik typ op google altijd: runner maps. Krijg je een soort google maps en kan je een route uitstippelen. Je kunt dan ook meteen zien hoeveel km het is
Ik doe het altijd met de app Path, werkt ook heel makkelijk!
Is het footpath?
Ik gebruik Komoot! Hele fijne app.
Hoe schadelijk is terpentineverf? Ook voor kinderen? Er is op zolder hout mee geverfd, zonder dat we wisten. Hele huis stinkt… is het op lange termijn ook nog schadelijk? Want is hout in onze nieuwe slaapkamer