Ik heb laatst van h&m gebruikt. Ik durfde niet volledig erop te vertrouwen dus heb er boobtape overheen gebruikt zat als een huis
Huh is dit niet in een Amerikaans programma? Niet de rode bank van Graham in elk geval. Wel heel grappig want ik heb volgens mij een ander fragment in mijn hoofd, wel bij Graham maar dan met een oudere Britse actrice met een vergelijkbare reactie
Maarja dat is te verwachten met een man als Jason
Sarah Millican
Denken jullie dat de ārijkeā gezinnen uit Steenrijk Straatarm na de uitzending nog veel doen voor de gezinnen? Ik had het er over dat ik bij deze laatste aflevering dacht dat ze misschien wel regelmatig een schoonmaker zouden huren voor het andere gezin maar dan kun je dus ook al gekort worden op je uitkering. Ben benieuwd of ze dan wel manieren vinden om toch wat te kunnen betekenen
Nee, want de steenrijke gezinnen zijn helemaal niet zo rijk. De huizen waar ze zogenaamd in wonen worden gehuurd en het weekbudget komt rechtstreeks bij de productiemaatschappij vandaan.
Oh haha. En die drie lelijke bakken voor de deur ook?
Zou me niks verbazen
Arme gezinnen zijn ook niet zo arm. Of naja bij het ene gezin dat ik ken hebben ze de bedden verwijderd zodat het leek of de kinderen op de grond sliepenā¦
Ooooh echt? Hoe weet je dat?
Ik zag laatst een advertentie van een soort airbnb achtige website alleen dan met wat luxere huizen. Weet iemand hoe dat heet?
Plum Guide?
Thanks, dit is wat ik bedoelde!
Kan ik helaas niks over zeggen haha
Er zijn genoeg tiktoks te zien van mensen die worden benaderd als ārijkā gezin
Mijn broertje woont in een appartementencomplex waar op de bovenste verdieping 2 penthouses zijn. Hij kent de bewoners van die 2 appartementen.
Toen was er een keer een aflevering van Steenrijk / Straatarm waar het ārijkeā gezin in 1 van die appartementen zou wonen. Nou dat was dus zeker niet het geval
Lieten ze het het enkel van de buitenkant zien?
Goede vraag, dat weet ik niet. Maar de buitenkant is ook niet heel boeiend (flat in een voorstad van Den Haag) dus ik denk niet dat ze het om de ālooksā van de buitenkant deden.
Gingen de bewoners (die jouw broer dus kende) dan even weg en kwamen er andere mensen erin?