Durf te vragen #8

Deze. Supersimpel en lekker

2 likes
2 likes

Welk museum in Parijs is het mooiste om te bezoeken? Ik heb alleen maar tijd en energie voor 1 helaas. Het Louvre wil ik dit keer niet naar toe.

Ik wil ooit nog naar MusĂ©e d’Orsay!

3 likes

Deze :heart:
Lijkt denk ik wel op wat @kali beschrijft

2 likes

MusĂ©e Marmottan of MusĂ©e d’Orsay

2 likes

Ja dat is echt heel lekker en makkelijk!
Ik deed vaak ook zoals jij het beschreef, maar meestal heb ik wel zo’n pot met currypasta in de koelkast en doe ik daar een schepje van bij de aangefruite knoflook en ui. En dan met bouillon, pompoen en kokosmelk. Heb je een soort currysoep. Bijna hetzelfde als Thaise currysaus alleen dan dunner.

Met sinaasappelsap en gember en rode peper is t ook lekker. Dan doe ik meestal een scheut slagroom ipv kokosmelk.

4 likes

Ligt er natuurlijk wel aan waar je van houdt. Wil je oude meesters of moderne kunst, wil je mode, wil je geschiedenis

MusĂ©e d’Orsay of Centre Pompidou zijn natuurlijk klassiekers. Ik vond begin dit jaar Fondation Louis Vuitton ook heel tof, was toen Rothko, maar die tentoonstelling is er nu niet meer. Vanaf 17 oktober is er een Pop-Art tentoonstelling, is vast ook tof. En het gebouw alleen al is extreem de moeite waard. Of MusĂ©e des Arts DĂ©coratifs, ook afhankelijk van de tentoonstelling.

2 likes

Misschien deze?

3 likes

MusĂ©e d’Orsay idd

4 likes

Dank voor de tips!! MusĂ©e d’Orsay it is :yellow_heart:

4 likes

Heeft iemand ervaring met die plak bh’s van de Primark en hoe ze vallen qua maat? Ik heb zelf een C, maar als ik die plak bh zie in die maat vind ik die cups zo groot lijken. Dus ben benieuwd of iemand ze weleens gehad heeft of misschien andere kan aanraden.

Ik ben op zoek naar een blonde actrice, beetje type Reese Whiterspoon, maar ze is het niet, ze heeft een blonde bob.
En de achterliggende reden is dat ik een filmpje wil laten zien van Jason Momoa die te gast is bij Graham Norhton. Hij tikt haar zachtjes aan op haar schouder en zij vindt dat heel leuk en dan trekt ze ook zo’n gezicht van Jason Momoa raakt mij aan.

Weet iemand wie ik bedoel?

2 likes

Oooh wie is dittt, euhm Nicole Kidman?

1 like

Nee! Ze is rond de 40, denk ik?

1 like

Heb zitten zoeken maar ik vind niks
 Je bedoelt niet Darcey Bussell? Want dat is geen actrice. Volgens mij is hij ook nog niet héél vaak bij Graham geweest?

1 like

Heb ff gezocht en het is of Kristen Bell (wel bij James Corden ipv Graham Norton) of het is Dame Darcey Bussell (ballerina en jurylid bij Strictly Come Dancing)

1 like

Oh dit irritant, ik weet welk fragment je bedoelt maar kan het filmpje niet vinden dus kan het gezicht niet voor me zien

4 likes

Ja dit heb ik ook hahah

En nu denk ik ook aan een of andere fashionmeid/influencer ofzo die het niet is maar ik kan niet op haar naam komen hahah Engels volgens mij maar niet Amelia Dimoldenberg.

3 likes

Jaaaa! Dank je wel!

https://vm.tiktok.com/ZIJWj5bwB/

3 likes