Nee helaas. 4/11 heeft ook een tarief.
Kids Vrij | Abonnement | NS. Hier staat toch gratis? Ik lees nu wel dat het 5 werkdagen duurt helaas dus dan gaat het niet meer voor nu, maar voor de volgende keer dan maar
2.50 per dag. En voor jezelf voor een maand een weekend abonnement afsluiten?
Yes die had ik idd ook gevonden. Maar das idd een (abbo). Losse kaarten hebben wel tarief. Kwam er helaas vandaag pas achter van die abbo.
Aah ga hier een na kijken… thanks voor de tip.
Je zou eens in de spoordeelwinkel kunnen kijken. Ik zie daar een actie staan voor toegang nemo + een retour met de trein. De prijs is afhankelijk vanaf waar je wilt reizen maar ik heb voor de gein Maastricht, 1 volwassene en 1 kind ingevuld en dan ben je in het totaal €82 kwijt.
Good old railrunner in dat geval
@NInja Hangt hier een rolgordijn al 5+ jaar met plakstrips. 1x er af gevallen omdat er veel te hard aan het touwtje werd getrokken maar verder goed te gebruiken.
Mijn kinderen hebben die kaarten nog grotendeels bewaard, zeker als het van die hysterische 3d kaarten waren. En dan wisten ze precies van wie ze die gekregen hadden.
Ze kunnen vaak al wel hun eigen naam lezen/herkennen en misschien jouw naam. Zou gewoon voor een toffe kaart gaan!
Ah top!
Ik doe de kaart!
Ik heb nieuwe sandalen maar mijn voet zuigt steeds vacuüm op het leren voetbed en laat dan scheetjes, hoe kan ik dit oplossen?
Beetje talkpoeder op strooien voor je ze aantrekt.
Ik weet niet wie je met “ze” bedoelt, maar het OV wordt al tijden genadeloos gesloopt omdat er lekker rechts gestemd wordt. Ik heb geen auto en woon ook op een plek waar weinig parkeerplaats is en heel veel OV en ik haat auto rijden, maar zelfs ik denk soms bij na over een auto. De mensen die iedereen het ov in willen hebben zijn niet dezelfde mensen die het beleid maken helaas.
(Sorry. Hier zat je vast niet op te wachten. Het is een persoonlijke frustratie die even niet te onderdrukken was)
Ze de overheid…
Nee spuw maar lekker hoor. Begrijp het.
Weekend vrij kan je wel weer opzeggen en is dan alsnog voordeliger. Ik zet het soms voor een maand aan als ik meerdere uitjes gepland heb in een maand. En je kan naar prijstijd voordeel kijken (als je minstens een dag van te voren een kaartje koopt via de app zijn sommige tijdvakken goedkoper).
Lees veel klachten over de Nederlandstalige Murdoku dat er veel fouten in zitten. Heeft iemand de Engelse en bevat die versie ook veel fouten? Want anders ga ik gewoon voor die, leuk tijdverdrijf voor tijdens mijn nachtdiensten. ![]()
Ja ik heb een paar NL’se murdoku’s gratis van hun site gemaakt en daar zaten ook zoveel onlogische stappen in bij de antwoorden dat dat ervoor heeft gezorgd dat ik t boek niet heb gekocht.
Ik zag van de week op instagram een reel van een interview met iemand van klokhuis die vertelde dat zowel kinderen als volwassenen alles nu veels te serieus nemen, waardoor hun sketches niet meer zo grappig zijn, omdat mensen alles geloven, ofzo.
Ik heb m toen niet opgeslagen maar wil het interview / de podcast graag luisteren. Weet iemand welke ik bedoel?
Dat was de aflevering van Kunststof met Jurrian van Dongen! Hij schreef veel voor het Klokhuis. Vond ik ook een interessant onderwerp.
Wow allemaal mega bedankt voor de tips!