De discussie wordt voortgezet vanaf Durf te vragen #8 - #5856 door crazyplantlady.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Durf te vragen #8 - #5856 door crazyplantlady.
Eerdere discussies:
Ik kom even rapporteren dat dit heel goed heeft gewerkt! Geen mier meer te zien in huis. Er was geen gif (lokdoosjes) of kokend water nodig, blij mee
misschien heeft iemand er wat aan!
Wij hebben sinds deze week airco in huis, die hebben we voor het slapen even aangezet zodat het afkoelt en als we gaan slapen zetten we ‘m uit. Dit hebben we nu 2 dagen gedaan en wordt ook 2 dagen wakker met keelpijn.
Is dat toeval of alsnog van de drogere lucht ofzo? We hebben wel gewoon savonds als de airco uit ging de ramen open gezet, omdat het dan binnen en buiten even warm was.
Ik heb er zelf geen last van, maar ik zet de airco ongeveer een uur voordat ik naar bed ga aan, en als ik in de slaapkamer kom, gaat ‘ie gelijk uit. (Bij ons blaast ‘ie echt recht op het bed en dat vind ik niet prettig om in te liggen.) Misschien kan je dat nog proberen?
Ja ik heb dit helaas ook met airco. Word er echt ziek van, ventilator ook trouwens haha, maar minder erg als het niet in m’n gezicht blaast. Superfijn met vakantie.
Zou wel verwachten dat het minder erg zou zijn omdat je er niet echt mee slaapt.
Ja dat doe ik ook, meteen uit als ik naar boven ga.
@Bunnyslippers heel kut! Ik wil ‘m ook echt niet aan met slapen, ventilator ook niet inderdaad…
Luxe probleem maar wel echt kut ![]()
Zeker geen toeval, airco is gewoon kut voor je lichaam ook
Ik heb geen airco maar op vakantie heb ik dit helaas ook altijd dus als er dan wel airco is
Ja same, ik ben nu op vakantie en lijk constant verkouden met al die aircos. Als ik een paar uur buiten ben, lijkt het weer mee te vallen.
Ja op vakantie heb ik het ook wel eens, maar daar ben ik schuldig aan dat ding de hele nacht aan laten staan… dat doe ik nu niet, maar helaaaaaas.