Durf te vragen #9

Kan je er een plaatje van printen?

Nee het is niet echt iets bekends dus dan wordt het een random foto van een danseres :sob::joy:

1 like

volgens mij helpt het om te starten op een ander nummer, dus niet steeds de #1 van de lijst aan te zetten en vanaf daar te gaan shuffelen maar een random ander nummer te kiezen.

maar dat het steeds rond 17u precies hetzelfde nummer is is wel vrij raar, is er niet iemand die in de gezamenlijke wachtrij kan en steeds dat ene nummer erin zet als het tijd is naar huis te gaan?

2 likes

Is het deze? :joy:

7 likes

hahaha ik dacht zelf aan deze!

2 likes

Haha nee het is een telefoon die om 8.00u aan gaat en om 17.00u uit (wel via ā€œeen mensā€, haha) en tussendoor komt er niemand aan.

Vanmiddag net voor 17.00u hoorde ik dat liedje weer!!! Hahahaha net of iemand me zit te fucken.

Het mooiste is dat ik die playlist zelf heb gemaakt en een beetje bijhoud, maar ik dus hele tijd rond 17.00u een heel zeikerig nummer hoor wat ik helemaal niet ken, en ik dus ook niet gemakkelijk gevonden krijg om uit die playlist te verwijderen. Moet eigenlijk als dat speelt naar voren naar die telefoon toe rennen, maar ben dan altijd nog druk met iets bezig. :joy:

Heeft iemand ervaring met van die plakstrips voor het ophangen van rolgordijnen? Blijft dat een beetje stevig zitten of is het niks?

1 like

Ik heb ook het idee dat Spotify vaak gewoon precies dezelfde volgorde aanhoudt :sweat_smile: enige wat bij mij helpt is shuffle uitzetten en dan weer aan dan staan ze in een nieuwe volgorde

1 like

Goed nieuws jongens: na een half uur elk nummer uit de playlist door klikken heb ik het irritante zeiklied volgens mij gevonden. :joy: DELETE.

Edit: als ik het vrijdagmiddag nu toch weer hoor word ik echt helemaal gek.

4 likes

Welk nummer was het nou???

3 likes

Een zeiknummer van RondƩ, The Light. Geen idee hoe die er ooit in terecht was gekomen. :confounded:

1 like

Cheerio

1 like

:see_no_evil: ik reis nooit met ov. Nu wil ik zaterdag met het kind naar het nemo museum in Amsterdam.

Maar hoe bedoel je €100 retour? Met alleen de trein.

Ik dacht dat ze mensen uit de auto’s wouden hebben?

Is er nog een (hack) dat dit goedkoper kan?

Had nog wel iets van €77 gezien voor een groepsreis kaartje?

1 like

Een kind tot 12 jaar reist geloof ik gratis en daarboven met korting. Moet je even zoeken op de website van NS. In regionale bussen is het vaak ook gratis voor kinderen.

Nee helaas. 4/11 heeft ook een tarief.

Kids Vrij | Abonnement | NS. Hier staat toch gratis? Ik lees nu wel dat het 5 werkdagen duurt helaas dus dan gaat het niet meer voor nu, maar voor de volgende keer dan maar

1 like

2.50 per dag. En voor jezelf voor een maand een weekend abonnement afsluiten?

2 likes

Yes die had ik idd ook gevonden. Maar das idd een (abbo). Losse kaarten hebben wel tarief. Kwam er helaas vandaag pas achter van die abbo.

Aah ga hier een na kijken… thanks voor de tip.

Je zou eens in de spoordeelwinkel kunnen kijken. Ik zie daar een actie staan voor toegang nemo + een retour met de trein. De prijs is afhankelijk vanaf waar je wilt reizen maar ik heb voor de gein Maastricht, 1 volwassene en 1 kind ingevuld en dan ben je in het totaal €82 kwijt.