Durf te vragen #9

Pff ja haha dat zou mij ook te ver gaan! Ik ga eens even speuren online

Wij hebben deze en het werkt echt erg goed. Alleen is het ophangen wel jaarlijks even een dingetje.

2 likes

Kan dit ook bevestigd worden op draaikiepramen?

1 like

Ja, dat kan zeker

1 like

Wat voor soort heb jij? Ik zie op Amazon enzo vooral heel veel AI afbeeldingen en geen idee wat voor product je nu eigenlijk koopt.

1 like

Ik had er ooit eerder foto’s van gepost:

Dit is de link:

2 likes

Wij zetten ze er inderdaad elk jaar in de zomer op. Het wordt wel een stokje donkerder binnen, dus ik vind het zelf niet fijn om ze dan het hele jaar te laten hangen

Binnenkort wordt iemand 50 en ze wil absoluut geen pop in de tuin, zou ik ook niet willen. Maar nu dacht ik aan een formaat tuinkabouter dat zou ze wel kunnen waarderen. Google levert mij niks op behalve balonnen en gewone tuinkabouter. Heeft iemand een idee voor zoiets?

Je hebt wel kleine beeldjes maar die zijn niet per se heel mooi. Zoiets bijvoorbeeld

https://www.bol.com/nl/nl/p/beeldje-sarah-50-jaar-massief-fijnbeton-cadeau-beeld-sarah-sara-pop-feest-beeldjes-verjaardag-vijftig/9200000090939355/?Referrer=ADVNLGOO002035-S--9200000090939355-PMAX-C-22284967632&gad_source=1&gad_campaignid=22291654769&gbraid=0AAAAAD5OnmPKEI5wzQHj1eY3GN_CVLJ9M&gclid=CjwKCAjwidXQBhAZEiwA4egw6MP5Mrdpu6us9zrR0pmrsICPfoVeHtfwH36EbFscXRmPl0UDnMAMYBoCvs0QAvD_BwE

Die was ik ook al tegengekomen maar die is echt stom :sweat_smile:

1 like

Heb zelf geen airco mijn familie wel. De volgende dag heb ik ook altijd last van mijn keel.

2 likes

Dank je wel voor de antwoorden op hoe je kleding via Vinted verstuurd.

Gewassen kleding (met beschaafde hoeveelheid wasmiddel) in een verzendzak en een dank u op de achterkant in de juiste taal.

21 likes

Iemand een idee voor een verjaardagscadeau voor een hippe dertiger? Houdt van “chiquere” items, diptique kaarsen, Aesop etc maar dat heb ik allemaal al eens gegeven :sweat_smile:

Deze handsanitizer en de bijbehorende handcrème? Heb hem zelf ook :grinning:

Of de luxe handzeep voor op het aanrecht met eventueel de handcrème in een pompje erbij.

2 likes

Is het dan een leuk cadeau omdat het een luxe merk is of met een prijs dat je het niet snel voor jezelf zou kopen? Ik vind handsanitizer of handzeep nou niet bepaald verjaardagscadeaus.

10 likes

Ik zou eerder gaan voor bijv luxe chocolade, speciale olijfolie of iets dergelijks, echte balsamico

2 likes

Iemand nog tips voor een traktatie op werk wat je makkelijk uit de hand kan eten en om zelf te maken? Schotels en vorken enz is heel onhandig en hebben we niet

Pigs in a blanket!

1 like

Ik sloeg hier op aan en vond dat wel passen ja, Aesop is toch ook handzeep. Het is een luxe merk en ik vind de handcrème bijvoorbeeld heel fijn omdat hij heel lekker ruikt en snel intrekt. En de handsanitizer ruikt ook lekker, niet zoals de standaard die naar alcohol ruiken. Ik vind het een fijn setje voor in mijn handtas.

6 likes

Ik zou hier ook blij van worden hoor, van die dyptique handzeep in die mooie glazen fles á 60 euro oid :rofl:

10 likes