Durf te vragen #9

Een skins tegoedbon?

2 likes

Ah, ik kende Aesop niet. En ken handsanitizer ook alleen uit corona tijd eigenlijk, dus niet met fijne geur enzo,maar dat klinkt wel fijn indd!

1 like

Is 600 eur veel voor het reinigen, en olien van een vlonder van 18 m2? Schuren zit dan nog niet inbegrepen.

Ja ik denk het wel. Schuren is juist het meest arbeidsintensieve stuk. Schoonmaken is zo gedaan met een hogedrukspuit en/of schrobborstel, en hetzelfde geldt voor oliƫn.

Ja dat was ook mijn gevoel… hij telt 3 uur voor schoonmaken :sweat_smile:

Klinkt alsof hij een uurtarief van 100/150 rekent? Ik zou verder zoeken :sweat_smile:

2 likes

Ik zou gewoon de Skins induiken en daar iets kopen als die in de buurt zit! Anders is een cadeaubon van Skins ook wel een aanrader vind ik.

1 like

Is er wel eens iemand gaan eten bij een van de edities/locaties van De Maaltuin? En zo ja, hoe was dat?

1 like

Ik 2x, was heel leuk maar je betaalt natuurlijk wel veel voor de bijzondere locatie en het eten is niet per se in verhouding met de prijs. Ik zou om die reden niet nog een keer gaan tenzij er natuurlijk een hele coole locatie is!

1 like

Ik wil geen Apple Watch maar wel mijn stappenteller (en als het kan meer) bijhouden
Iemand een aanrader, eentje waar je zelf ervaring mee hebt?

Heb overigens wel een iPhone maar vind een Apple Watch gewoon onnodig en te duur

1 like

Ik krijg het cadeau! Was het eten een beetje ā€˜toegankelijk’? Of veel gekke combi’s haha

2 likes

Maar Skins is toch hartstikke duur en een parfum heel persoonlijk? Een bon is wel een leuk idee ja, daar ben ik zelf ook altijd heel blij mee!

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/t/fitbit-smartwatchtopic/1485

Hier is een heel topic voor!

Heb zelf een garmin vivoactive 5 en ben daar heel blij mee. Geeft goede inzichten zonder hardcore sporthorloge te zijn.

2 likes

Omg hahah! Dankjewel ga meteen kijken.

Ze hebben daar ook andere dingen dan parfums!

Jaaa ik vond het heel leuk en lekker! Uiteindelijk vond ik onze locatie (Muiderslot tuin) niet super, maar het eten en service vond ik het alsnog top

2 likes

Ja dat is waar :smile:

1 like

Ben zo benieuwd! Ik ben niet de aller makkelijkste eter, dus zou het nooit zelf uitgekozen hebben maar ben nu toch wel erg nieuwsgierig. Wij gaan naar een vliegbasis!

2 likes

Ken het hele principe niet, maar je ziet nu toch het lente menu op de site staan en dat ze dat serveren? Of kijk ik ergens overheen?

Edit: hier

Oh in het mailtje/printscreen dat ik kreeg stond zomer en die kon ik nog niet vinden, maar dit helpt ook al! Thanks!