Zeker even bellen, van joh, zo en zo en dan weet ik even waar ik rekening mee moet houden.
Ja snap ik. Ik zou ook denken dat ze om 5 uur dicht gaan dus dan is het helemaal niet gek om nu te bellen (/eerder). Je wil wel je auto terug ![]()
Ik heb inmiddels gebeld en ze verwachten dat ie straks klaar staat. Ik heb inderdaad aangegeven dat ik nog plannen had vandaag en even wilde weten waar ik aan toe was qua auto.
Heeft iemand ervaring met de ondiepe variant van de pax kasten van de ikea? Ik had voorheen de diepe, die bevielen goed maar zijn te groot voor mijn nieuwe huis.
Ik ben vooral benieuwd naar de kledingroedes die naar voren wijzen ipv een horizontale stok ![]()
Moeten huisartsen echt sollicitatie gesprekken voeren bij een huisartsen praktijk? Of ze erbij passen zeg maar?
Of werkt dat anders? Er is een vacature open. Jij bent huisarts. Dus je kan beginnen�
Yes, heb ik! Wat wil je weten?
Vooral of het bevalt en of je misschien nog tips heb qua indeling (meer hanggedeelte of juist meer planken bij deze diepte). Bedankt ![]()
Waarom denk je dat dit anders gaat dan bij andere banen?
Ja dat is dus mijn vraag.
Er is niet perse teamverband werk. En ze hebben altijd zo snel een nieuwe huisarts als de een weg gaat.
Dus vroeg mij af dan gewoon is⦠je hebt een diploma en je kan je werk uitvoeren⦠wees welkom.
Ik weet het even niet goed te verwoorden. Mijn brein functioneert niet op volle vermogen vandaag.
Ik vind het fijn, misschien zelfs fijner dan een horizontale roede. Ik kan er ook best veel op kwijt, ik heb er ongeveer 15 hanger op. Wel van die dunnen velours hangers zeg maar.
Dit soort hanger.
Qua indeling heb ik zelf genoeg aan 1 hang stuk, al is meer altijd fijn, haha. Ik heb zelf 1 brede pax met 1 zoān roede, 2 planken en 3 lades. Daarnaast heb ik zelf nog een smalle, ondiepe, pax met alleen planken, maar dat is ook meer omdat 2 brede gewoon niet zouden passen in de kamer.
Haha ik vind het niet heel gek hoor. Mijn vrienden die huisarts zijn hebben allemaal eerst werk gedaan als waarnemend huisarts waarna er eigenlijk altijd gevraagd wordt om vast bii een praktijk te komen werken, aangezien er best wel een tekort aan huisartsen is
Voor tijdelijke of acute invalklussen ben je meestal blij als je überhaupt iemand kan krijgen (een ZZPāer/waarnemer), maar voor langere periodes of als je iemand aan gaat nemen voor in loondienst of als het over de langere termijn misschien wel een kandidaat voor in de maatschap wordt, dan wil je echt wel iemand die goed bij het team past en qua kwaliteiten iets toevoegt etc.
Je werkt in de spreekkamer āalleenā, maar je werkt echt de hele dag samen met je hele team, het is echt wel teamwork, een huisartsenpraktijk draaiende houden!
Ik ben dan wel weer benieuwd hoeveel sollicitanten je dan krijgt
dat kan toch nooit heel veel zijn!
Hmmm nu het hier toch over huisartsen gaat. Ik ben echt heel blij met de mijne en daarnaast krijg ik haar hoge werkdruk maar niet uit mijn hoofd. Al een tijdje overweeg ik een bedankje speciaal voor haar, maar wat is gepast en leuk? Ik heb hier al even over zitten peinzen en ik kom echt nergens op uit behalve een handgeschreven kaartje met een gemeende boodschap. Het enige wat ik over haar weet is dat ze heel veel uren maakt, twee weken vakantie heeft in het jaar, regelmatig (wekelijks?) spoeddiensten draait in de nacht in een groot zkh Ʃn een gezin heeft. Ik durf haar leeftijd bijna niet te schatten maar zeker onder de 50.
Waarom denk je van niet?
Een plant voor in haar kamer?
Laatste keer dat we iemand voor in loondienst zochten en voor eventuele toekomstige plek in de maatschap hadden we 5 serieuze kandidaten; vond ik best veel!
Kaartje is super lief, bosje bloemen als je wilt, iets kleins geknutselds of uit een leuk winkeltje iets kleins⦠Of iets lekkers voor het hele team. Alles wordt gewaardeerd in deze tijden waarin het vooral makkelijk zeuren en zeiken is. ![]()
![]()
Een vriendin die dierenarts is had laatst een kaartje en chocola gekregen van mensen met daarin idd van: we waarderen jullie hulp bij onze dieren heel erg, jullie krijgen veel gezeik en hoge werkdruk blabla, daarom dit kaartje. En dat konden zij en haar collegaās heeel erg waarderen. Ik denk in elk beroep waar je met mensen werkt en veel gemopper en gezeik krijgt wordt zoiets echt super fijn is om te krijgen
Hier heeft de Wereldwinkel leuke kleinigheidjes. Als het dan niet 100% matcht met haar, dan vindt ze het misschien toch een leuk idee dat het iets bijdraagt aan de wereld. Vind ik ook bijvoorbeeld met cadeautjes uit het gehandicapten-atelier, die hebben ook echt heel leuke dingen.
