Toen met de code rood dag was het drama, maar de dag daarna kon ik gewoon doorlopen, duurde hooguit twintig minuten. Alleen gaan de zomervakanties nu beginnen, dus wellicht is dat wel iets om rekening mee te houden.
Goeie, regio Noord heeft vanaf zaterdag vakantie geloof ik @Bunnyslippers
Edit: Schoolvakantie Noord is al begonnen, regio Zuid is vanaf zaterdag aan de beurt
Sinds afgelopen zaterdag
Ah ja, ik wijzig mijn post even!
Ik zoek een instagram account die van die mega lekkere recepten maken maar wel low kcal. Dus het zag eruit alsof je er diabetes van krijgt, maar dan gezond. Haha bijvoorbeeld van die cookies met caramel of dingen met veel kaas.
I know klinkt gek, maar er was zo’n account en ik ben hem kwijt.
Ik moet denken aan chantal130387
je kan ook een gratis tijdslot boeken via de Schiphol site. Dan hoef je niet in de rij te staan.
Als je bent uitgenodigd op een bruiloftsfeest en de informatie is, feest: 20:00-00:30, is het dan de bedoeling dat je er 20:00 stipt bent, of 19:45, of voor 20:30? Wat zijn de etiquetten hiervoor? Is het een vanaf tijd of een om zo laat tijd?
Vaak vanaf 20:00 inloop, maar dan wel gewenst om voor 20:30 ofzo er te zijn want dan willen ze het feest openen.
Ik zou zeggen tussen 20:00 en 20:30 Max. Niet eerder, soms zijn ze dan nog aan het eten. Maar soms doen ze ook een opening voor de avond gasten, of een openingsdans, dus zou proberen zo stipt mogelijk er te zijn.
De bezorger van PostNL heeft per ongeluk mijn pakketje als bezorgd aangemerkt, weet iemand of je dan een nieuw mailtje krijgt dat deze daadwerkelijk bezorgd is? Ik verwacht dat het naar een PostNL punt gaat.
Mijn ervaring is dat dit wel bijgewerkt wordt! Kan soms wel even duren, PostNL is altijd super traag vind ik haha
Oke! Ik houd het wel in de gaten, dank.
20u start dan het feest mijns inziens dus ik zou er dan om 20u zijn. Dat hadden wij ook op de kaart, maar toch kwamen mensen heel laat en stonden we voor weinig mensen onze openingsdans te doen ![]()
Ahh stom voor jullie! Ik ga mikken op 20:00, maar wil ook niet in m’n eentje (te) vroeg zijn
Wat vinden jullie een fijne verzorgende zeep die je handen niet uitdroogt als je ze er vaak mee wast en die ook lekker ruikt?
De schuimende van Dettol!
Happy soaps.
Echt? Bij dettol heb ik altijd zo’n squeaky clean gevoel
De ecover lavendel & aloe vera handzeep