Ben je lid van de anwb? Ik doe het via hun app. Is een samenwerking met yellowbrick volgens mij
Of heb je de Rabobank app, hiermee kan je ook parkeren. Easypark heeft een hoog starttarief dus die zou ik sowieso niet aanraden.
en @PizzaFunghi allebei niet helaas, dat waren ook mijn vaders suggestie maar ik zit bij ASN. Als ik het zo zie lijkt Q-Park een beste optie qua eenmalig gebruikā¦
(Ik google mijn bank + parkeren en kreeg allerlei suggesties haha en ook deze handige overview dus wellicht was mijn vraag overbodig lol) ASN Bank on Instagram: "EasyPark gooide een bommetje in parkeerland met de aanpassing van hun servicekosten šµ Gebruikers haakten massaal af. Maar wat is dan een voordelig alternatief? Wij zetten de populairste parkeerapps op een rij. š° Van goedkoopste per parkeeractie tot beste deal met abonnement š Swipe & bekijk of je geld kunt besparen. *Prijzen zijn gecheckt op 30 mei 2025"
Ik gebruik flitsmeister. 0.35 per parkeeractie voor flitsmeister verder gewoon het tarief van de gemeente
Ik gebruik indd ook Q park voor sporadisch een keer parkeren, helemaal prima!
Dank jullie wel
Ik ben voor Q-park gegaan!
Ik heb nog een tijdje te overbruggen op mijn saaie baan en ik zoek iets om te doen op mijn laptop. Doe nu vaak murdoku en de nyt spellen. Alleen zijn die niet unlimited helaas en alsmaar scrollen op het forum is ook brein dodend.
Ik weet dat iets nuttigs doen beter is natuurlijk. Heb al geprobeerd een taal te leren, maar was ik snel weer mee gekapt.
Dus alle tips tegen de kantoorverveling zijn welkom
Enigmic is de appvariant van Mordoku, heb je heeeeeel veel puzzels in
Jaa die heb ik al, maar is alleen voor telefoon. Wil liever wel dat het lijkt alsof ik iets nuttigs doe haha.
Ik vind die Enigmic puzzels wel echt ontzettend makkelijk, maar dat kan aan mij liggen
reddit.com/r/bestofredditorupdates kan ik echt uuuren op scrollen als ik me verveel
Substack is tegenwoordig ook een leuke social media-feed geworden (voor zolang het duurtā¦). Hier heeft iemand de 20 beste youtubevideoās verzameld, ben je ook weer even zoet ![]()
en bij NYT puzzels kan je voor ⬠3 per maand de archieven unlocken, ik heb dat nu ook gedaan en ben het hele archief van de connections aan het doorwerken. Vind het 't geld wel waard!
ken je neal.fun ?
Beetje random allemaal, maar zitten grappige/verrassende dingen tussen.
Ken je sporcle.com? Heeft mij door meerdere saaie uren geholpen en ik kan nu “alle“ landen op een blinde kaart aanduiden
.
Ik vind Clues By Sam ook leuk! Als je account aanmaakt kun je ook bij community puzzels en het archief van vorige week. Is wel een spelletje dus wellicht niet wat je zoekt. Als je wel iets productiefs zoekt misschien een gratis cursus van Coursera of een van die andere sites?
wat toevallig, ik kwam echt net dit tegen: https://neal.fun/wiki-spy/
die maakt een collage van allemaal random wikipedia-fotoās, en je kan ook een thema invoeren, heel erg grappig
Ik download op saaie momenten vaak een boek wat ik toch al aan het lezen ben en ga het dan op mn pc lezen. Leest minder lekker dan een echt boek of op de ereader, maar je zit wel met een document vol woorden voor je neus dus als iemand snel langs loopt lijk je nog productief ook.
ik doe dit ook altijd, ook die met vlaggen en hoofdsteden! ik vind worldle en de thursday 30, geogrid and die nieuwe puzzel daarvan ook leuk maar dat is wel allemaal topo/geografie enz
Op die vlaggen loop ik altijd vast, maar hoofdsteden doe ik ook. Vroeger nooit gedacht dat ik topo zo leuk zou vinden.Geogrid ken ik nog niet, thx.
Geoguessr, tedtalks, substacks, duolingo, flashcards, e-books, oh ik wou dat ik me verveelde op werk haha!
Dank hiervoor, wat een verhalen! Sommige moeten wel (deels) bedacht zijn . https://www.reddit.com/r/BestofRedditorUpdates/comments/1v27ljz/final_update_aitah_for_making_my_husbands/ Heb net deze gelezen, fucking weird. Soort Wattpad verhaal
ja dit verhaal geloof ik ook voor geen meter! Er staat sowieso wel veel creative writing op volgens mij, maar dat maakt het niet minder vermakelijk.
Je kan hier de highlights doornemen, echte klassiekers zoals Iranian yoghurt, OGTHA , en de art room