Dit klopt inderdaad, facebook verbergt deze als het ware. Daarnaast is het vaak een manier voor bedrijven om gebruikers naar de eigen site te trekken
Ik heb dit gisteren nog gezien bij flying tiger
Ah die zit hier helaas niet in de buurt.
Weet iemand waar ik een strakke (maar niet knellend) huidkleurige onderjurk kan kopen die niet (belangrijk!) Opkruipt?
Wibra heeft soms wel van dit soort dingen. En anders een kantoorboekhandel of iets als de Pipoos?
Bij een kunstenaarsbenodighedenwinkel heb ik het gekocht (tekenbord noemen ze het daar)
In de kringloopwinkel zie ik ze ook vaak liggen meeste kans maak je denk ik om er een te vinden in een dorcas winkel zij hebben vaak een grote knutselhoek
Dat is een hele goede!! Daar ga ik eens kijken
Sostrene Grene of Xenos
Ik dacht dat je in de Efteling app altijd de actuele wachttijden bij de attracties kon zien maar die kaart lijkt veranderd te zijn? Weet iemand of en waar ik de wachttijden kan zien?
Ik kan de wachttijden nog wel zien? Misschien verwijderen en opnieuw installeren?
Oh ja bij mijn vriend ook inderdaad! Gek… Ik ga hem even opnieuw installeren.
Anders kijken op looopings.nl. je kunt daar de wachttijden van veel pretparken zien
Double Fantasy van The Weeknd.
!!!
Thanks!!! Wist je dit uit je hoofd of hoe kwam je erop? Had echt niet gedacht dat het in zo’n lied zou zitten haha
Die puzzels ![]()
![]()
![]()
Ik heb ze nu dankzij @FrauHelga allemaal van elke week tot nu toe en de eindantwoorden! Dus als je hulp nodig hebt vraag maar haha
Deze wist ik toevallig. Dit is de quiz van de Volkskrant toch? Ik verwachtte veel oudere muziek maar ergens rinkelde er een belletje van iets dat recenter was. Die van Herbert Grönemeyer laatst wist ik niet hoor.
Tijdens de pandemie luisterde ik veel naar The Weeknd (Save Your Tears vind ik prachtig) en daarna heb ik nog weleens wat van hem geluisterd, maar zijn nieuwere werk zoals Double Fantasy vind ik niet zo.
Hahaha ja ik Googlede de lyrics na je antwoord en ik had niet zo’n sexsong, ik klink als een boomer, verwacht haha. Dacht aan een heel dramatisch lied en dan is t een kleine passage die eigenlijk over seks gaat in een nogal expliciet lied hahaha
Ja de Volkskrant magazine zomerquiz idd!